اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مالک باشگاه الوند همدان:

تحقیر فوتبال همدان توسط فردوسی‌پور، دلیل سرمایه‌گذاری‌‌ام در ورزش بود

خبرگزاری فارس: مالک باشگاه الوند همدان گفت: تحقیر فوتبال همدان و تشبیه آن به بیابانی خشک از سوی فردوسی‌پور، مرا به سمت سرمایه‌گذاری در فوتبال و پاسخ به غرض‌ورزی بدخواهان ورزش همدان ترغیب کرد.

تحقیر فوتبال همدان توسط فردوسی‌پور، دلیل سرمایه‌گذاری‌‌ام در ورزش بود

علی ‌سیفی ‌زارعی در بازدید از دفتر خبرگزاری در همدان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس با اشاره به طرح برخی مسائل و مشکلات بعد از بحث انتقال تیم پاس به همدان اظهار داشت: مباحثی از این قبیل که همدان ظرفیت تیمداری را ندارد و یا استفاده از تعبیر مغرضانه «بیابان خشک» به همدان از سوی فردوسی‌پور، برای ما بسیار سنگین و ناراحت‌کننده بود، برای پاسخگویی به این اهانت‌ها، منتظر فرصتی بودیم، به همین دلیل وارد سرمایه‌گذاری در عرصه فوتبال شدیم.

وی افزود: زمانی که بحث انتقال پاس ‌نوین به خارج از استان همدان مطرح شد و ضرب‌الأجل 48 ساعته‌ای داده شد که خریدار پیدا کند در این زمان بهرام یدی با من تماس گرفتند که این تیم را بخریم، طی جلسه‌ای که با ملاحی مدیرعامل وقت پاس و رییس هیئت فوتبال عباس صوفی داشتیم تصمیم گرفتیم این تیم را ساپورت کنیم و نگذاریم که از استان خارج شود.

مالک پاشگاه الوند همدان در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی بر اینکه آیا قصد حمایت از سایر رشته‌ها را دارید یا خیر؟ گفت: قطعاً ما چنین برنامه‌ای را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در ورزش خصوصاً ورزش حرفه‌ای مسائل مالی حرف اول را می‌زند، اظهار داشت: برنامه‌ریزی این را داریم در سال آینده در سایر رشته‌ها نظیر کشتی، بسکتبال، هاکی، والیبال و دوچرخه‌سواری سرمایه‌گذاری کنیم که مستلزم حمایت مدیران ارشد استان از بخش خصوصی است.

سیفی‌‌زارعی درباره اینکه این سرمایه‌گذاری تا چه اندازه در کارشان تأثیرگذار بوده؟ بیان کرد: ورزش باعث به وجود آمدن مشکلاتی در کار ما شده است کسانی که با ما کار می‌کنند و ما بدهی‌هایی به آنها داریم به ما می‌گوید چرا پول دارید در ورزش سرمایه‌گذاری کنید ولی پول ما را نمی‌دهید؟ در صورتی که این دو مسئله‌ای جدا از یکدیگر هستند.

وی گفت: اصلاً هزینه کردن در ورزش را نمی‌توان سرمایه‌گذاری دانست چون هیچ برگشت مالی برای ما نداشته است ما فقط برای عشق و تعصب به شهر خود هزینه می‌کنیم حتی دنبال تبلیغات و چیز دیگری هم نیستیم.

مالک باشگاه الوند همدان با اشاره به عدم وجود مشکل در وضعیت پرداخت‌های باشگاه الوند تصریح کرد: در حال حاضر از همه لحاظ باشگاه در وضعیت خوب و ایده‌‌آلی قرار دارد و پاداش‌ها و مبلغ قراردادها به موقع به بازیکنان داده شده است و از این نظر مشکلی نداریم.

وی درباره احتمال صعود الوند به لیگ برتر گفت: بسیار خوش‌بین هستیم که با لطف خدا تلاش بازیکنان این اتفاق خوشایند برای همدان بیفتد و یک بار دیگر دل مردم این شهر شاد شود ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم و از چیزی فروگذار نیستیم و بقیه آن با خدا است.

تا پایان هفته شانزدهم از مسابقات فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) تیم فوتبال الوند همدان با کسب 31 امتیاز در جایگاه دوم جدول گروه یک این مسابقات قرار دارد و روز پنج شنبه پنجم بهمن ماه باید در شهر مسجد سلیمان برابر تیم نفت این شهر به میدان برود.

انتهای پیام/2499/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول