اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن الوند همدان:

هواداران همدانی ما را تنها نگذارند

خبرگزاری فارس: بازیکن بومی باشگاه الوند همدان گفت: هواداران در بازی با سنگ‌آهن بافق ما را تنها نگذارند در این بازی به حضور آنها احتیاج داریم تا بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم و در کورس قهرمانی حضور داشته باشیم.

هواداران همدانی ما را تنها نگذارند

سید‌ جمال‌ معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در همدان اظهار کرد: الوند تیمی بومی است که می‌تواند در کنار پاس چشم امید بازیکنان استان باشد بازی کردن در این تیم برای هر بازیکن همدانی افتخار است، از 28 بازیکن ما 20 نفر آن بومی هستند همچنین تمام کادر فنی و مدیریت تیم همدانی هستند که این برای فوتبال استان افتخاری بزرگ است.

وی درباره شرایط خود و باشگاه الوند اظهار داشت: خودم با توجه به تمرینات مداوم و فشرده تیم در شرایط خوب و ایده‌آلی قرار دارم و چه از نظر آمادگی جسمانی و چه از لحاظ روحی و روانی کاملاً آماده هستم، درباره بازیکنان و باشگاه هم همین‌طور است تمام بازیکنان تیم آماده و سرحال هستند و هیچ کمبودی ندارند و تنها دغدغه تیم نتیجه‌گیری تیم است، در طول هفته تمرینات الوند به طور منظم و با هر شرایطی که بود مانند سرما و برف و باران برگزار شده است.

بازیکن بومی همدان درباره باخت به نساجی در هفته گذشته به فارس گفت: در بازی با نساجی ما به خودمان باختیم و اصلاً فکر این را نمی‌کردیم که تیمی به این ضعیفی در مقابل ما به این شکل بازی کند ولی قسمت بود و امیدواریم این درسی باشد برای ‌آینده تیم.

وی درباره بازی این هفته الوند برابر حریف قدرتمند یزدی بیان کرد: سنگ‌آهن تیم بسیار آماده و خوبی است و بازیکنان این تیم اکثراً لیگ برتری هستند و از زمانی که افشین پیروانی سرمربی این شده نتایج بسیار خوبی را کسب کرده‌اند اما ما به خاطر جبران نتیجه هفته گذشته و اینکه همچنان در کورس رقابت‌ها بمانیم باید این تیم را شکست بدهیم.

معصومی درباره جایگاه الوند در پایان فصل گفت: چون سال اول ما است قطعاً در جایگاه اول تا پنجم جدول خواهیم بود اما با این نتایجی که تا به اینجا کسب کرده‌ایم و حمایت مسئولان استان و مردم همدان و خواست خداوند توان لیگ برتری شدن را هم داریم.

وی در پایان با درخواست از هواداران بیان داشت: هواداران یار دوازدهم ما هستند و بنده از آنها خواهش می‌کنم در بازی برابر سنگ‌آهن بافق ما را تنها نگذارند.

تیم فوتبال الوند همدان در قالب هفته شانزدهم لیگ دسته اول چهارشنبه 27 دی ماه ساعت 14 در ورزشگاه قدس همدان میزبان تیم سنگ‌آهن‌بافق است تا به این هفته الوند با انجام 15 بازی و کسب 28 امتیاز در رتبه دوم جدول گروه الف لیگ دسته اول قرار دارد.

انتهای‌ پیام/2499/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول