اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش آبیک:

1066 دانش‌آموز آبیکی در مدارس قرآنی مشغول به تحصیل هستند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک گفت: یک هزار و 66 نفر از دانش‌آموزان این شهرستان در 10 مدرسه قرآنی مشغول به تحصیل هستند.

1066 دانش‌آموز آبیکی در مدارس قرآنی مشغول به تحصیل هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، عبدالله ملک‌پور در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: دو مدرسه قرآنی در شهرستان آبیک وجود دارد که در یکی از این مدارس گفت‌‌و‌گوهای قرآنی برگزار می‌شود و در یکی دیگر از مدارس طرح ترنم وحی است که برای اولیای دانش‌آموزان کرسی‌های تلاوت برپا می‌شود.

وی افزود: 594 نفر از دانش‌آموزان در طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم حائز رتبه شدند که گواهینامه لازم به آنان اعطا می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سال جاری 283 نمایشگاه کتاب با اعتباری افزون بر 260 میلیون ریال در مدارس شهرستان آبیک برپا شد که به دلیل اجرای این برنامه‌های فرهنگی رتبه نخست را در سطح استان قزوین کسب کردیم.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک تصریح کرد: سرانه کتاب برای هر دانش‌آموز در شهرستان آبیک 7.5 جلد است، در حالی که سرانه استاندارد کشوری برای هر دانش‌آموز هفت جلد و استاندارد استانی 9 جلد است.

ملک‌پور با اشاره به افتخارات دانش‌آموزان آبیکی در سطح کشور خاطر نشان کرد: رضا امینی و مصطفی عابدینی رتبه نخست کشوری پرسش مهر و مریم علیخانی رتبه سوم کشوری پرسش مهر را کسب کرده‌اند که افتخاری برای شهرستان آبیک محسوب می‌شوند.

وی بیان داشت: سالن ورزشی امام علی (ع) ویژه پسران دانش‌آموز و سالن ورزشی سمائیان ویژه دختران دانش‌آموز در شهرستان آبیک به آموزش و پرورش اختصاص دارد.

گفتنی است، در این جلسه از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک تجلیل شد.

انتهای پیام/77006/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول