اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر کل آموزش و پرورش همدان خبر داد

توزیع 5 هزار و 840 بسته هدیه در بین دانش‌آموزان محروم همدان

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: 5 هزار و 840 بسته هدیه مقام معظم رهبری بین دانش‌آموزان مناطق محروم در منطقه قلقلرود استان همدان توزیع خواهد شد.

توزیع 5 هزار و 840 بسته هدیه در بین دانش‌آموزان محروم همدان

عباس حسنی محتشم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: 5 هزار و 840 بسته هدیه مقام معظم رهبری بین دانش آموزان مناطق محروم در منطقه قلقلرود استان همدان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه این هدایا بین دانش‌آموزان دختر و پسر توزیع می‌شود عنوان کرد: این هدایا بین دانش‌آموزان دختر و پسر دوره ابتدایی و راهنمایی مناطق گل‌تپه و قلقلرود توزیع می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان بیان داشت: سال گذشته این هدایا در شهرستان رزن و مناطق قروه و سردرود استان همدان زیرپوشش این طرح قرار گرفتند.

وی تأکید کرد: توزیع این هدایا هر ساله از طریق بنیاد علوی صورت می‌گیرد که این بنیاد هر ساله برنامه‌های مختلفی را در بین دانش‌آموزان دارد.

حسنی‌محتشم یادآور شد: این بسته هدایا برای پسران دانش‌آموز شامل یک جفت کفش، شلوار و پیراهن و برای دانش‌آموزان دختر نیز یک جفت کفش و یک دست مانتو و شلوار است.

وی خاطر نشان کرد: هدایا در مجموع 5 هزار و 840 بسته است که تعدادی از این هدایا امروز در سالن ورزشی مدرسه شبانه روزی منطقه قلقلرورد آغاز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اذعان کرد: امروز در منطقه قلقلرود در بین دانش‌آموزان دختر و پسر این مناطق 2 هزار 400 بسته توزیع شد که هزار و 150 بسته برای دختران و یک هزار و 250 بسته برای پسران بوده است.

انتهای پیام/89007/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول