اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبادان:

شوراهای دانش‌آموزی خوزستان در کشور مطرح شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبادان گفت: شوراهای دانش‌آموزی استان خوزستان باید با تقویت عملکرد، خود را در کشور مطرح کنند.

شوراهای دانش‌آموزی خوزستان در کشور مطرح شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور در مراسمی نمادین با نواختن زنگ آغاز امامت ولیعصر(عج) همزمان با برگزاری همایش قطبی شوراهای دانش‌آموزی در اردوگاه میثاق، اظهار کرد: باید امام زمان(عج) را بهتر و بیشتر بشناسیم و نسبت به شناخت حضرت ولیعصر کم‌کاری نکنیم.

وی افزود: عدم اطلاعات و شناخت کافی نسبت به امام دوازدهم شیعیان ما را به سمت گمراهی پیش برده و همه بخش‌های زندگی ما را تحت شعاع قرار می‌دهد.

* آغاز ولایت امام زمان(عج) برای شناخت حضرت مهدی بهترین فرصت است

امام جمعه آبادان تصریح کرد: آگاهی در این راستا اخلاق، رفتار، برخورد و همه ابعاد زندگی‌مان را در برمی‌گیرد.

وی اضافه کرد: امروز به برکت امام زمان(عج) است که ما نفس می‌کشیم، زنده هستیم و زندگی می‌کنیم؛ برای ظهور آن حضرت است که منصه انتظار معنا و مفهوم پیدا کرده و می‌کند.

ابراهیمی‌پور خاطرنشان کرد: از ویژگی‌هایی جامعه در زمان غیبت امام زمان(عج) با تکیه بر این مهم که ولیعصر(عج) در همه جا حضور دارد برای زندگی‌مان برنامه‌ریزی کرده و به اهداف متعالی آموزش‌های اسلامی از راه سازندگی کشور دست می‌یابیم.

وی بیان کرد: آغاز ولایت امام زمان(عج) که امروز بوده در راستای شناخت حضرت مهدی موعود بهترین فرصت است و در این زمینه مؤمن و متعهد کسی است که در زمان غیبت هم صبور باشد.

* شوراهای آموزش و پرورش، دانش‌آموزان را سخنور تربیت می‌کنند

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت برگزاری همایش شوراهای دانش‌آموزی گفت: از برکات این شورا می‌توان سخنوری و تحلیل بسیار متناسب و عقلانی دانش‌آموزان از موضوعات مختلف درسی و تحصیلی اشاره کرد.

وی اضافه کرد: از زمان تشکیل شورای دانش‌آموزی مشاهده می‌شود که دانش‌آموزان با تحلیل جامع از موقعیت‌ها و مطالب، مشکلات را شناسایی کرده و آنها را به درستی مطرح می‌کنند.

ابراهیمی‌پور با انتقاد از منتخبان شوراهای دانش‌آموزی حاضر در همایش امروز تصریح کرد: نسل امروزی که در همایش حضور دارند کمتر مطالب را یادداشت برداری می‌کنند که این روش درست نیست!

وی ادامه داد: باید خلاصه و چکیده مطالب عنوان شده در جلسات توسط منتخبان شورای‌های دانش‌آموزی جمع‌آوری و یادداشت شود تا بتوان بر مشکلات بهتر و مفیدتر فائق آمد.

امام جمعه آبادان در پایان با بیان اینکه شوراهای دانش‌آموزی استان خوزستان باید با تقویت عملکرد، خود را در کشور مطرح کنند، اظهار کرد: شوراهای دانش‌آموزی سطح خوزستان باید بیش از پیش در استان بدرخشند و این مهم را جز با فعالیت مضاعف در عرصه‌های فرهنگی، هنری، علمی و تربیتی نمی‌توان محقق کرد.

انتهای پیام/72001/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول