اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

65 درصد از اهداکنندگان کتاب صبا دانش‌آموزان بودند

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت:65 درصد از اهداکنندگان کاروان کتاب صبا در استان خراسان شمالی متشکل از دانش‌آموزان تشکیل بودند.

65 درصد از اهداکنندگان کتاب صبا دانش‌آموزان بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد،محمد وحیدی بعد از ظهر امروز در کار گروه مشترک حوزه علمیه و آموزش و پرورش در خراسان شمالی تصریح کرد: اگر بخواهیم در جامعه فرهنگی را اصلاح و نهادینه کنیم می‌بایست از مدرسه و کلاس درس شروع کنیم .

وی با اشاره به استقبال دانش‌آموزان از اجرای طرح صبا در استان گفت: بیش از 65 درصد از اهداکنندگان کتاب صبا در استان خراسان شمالی را دانش‌آموزان تشکیل داده‌اند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی همچنین با اشاره به ضرورت تغییر در شیوه و سبک زندگی بر اساس رهنمود رهبر انقلاب اسلامی تصریح کرد: آموزش و پرورش برای توسعه و ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی و ایرانی در جامعه و جامعه هدف دانش‌آموزی آمادگی کامل دارد.

امام جمعه بجنورد هم با اشاره به آغاز فعالیت کارگروه مشترک حوزه علمیه و آموزش و پرورش، مهم‌ترین هدف از تشکیل این کارگروه توسعه و ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی و مهارت‌های زندگی در مدارس و خانواده برگرفته از منویات مقام معظم رهبری برشمرد.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی همچنین اهمیت کتاب و کتابخوانی و ایجاد انس و الفت با کتاب در بین دانش‌آموزان و معلمان را مورد اشاره قرار داد اظهار داشت: تولید محتوای کتب در مدارس می‌بایست باید با گروه سنی و نیازهای موجود در بین دانش‌آموزان تهیه و در اختیار آنان داده شود.

وی اظهار امیدواری کرد تا با انجام فعالیت‌های فرهنگی و تبیین اهمیت تغییر سبک زندگی این مهم در جامعه اسلامی نهادینه شود.

انتهای‌پیام/63002/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول