اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

جشنواره جام فجر در پاکدشت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، جشنواره جام فجر در پاکدشت برگزار می‌شود.

جشنواره جام فجر در پاکدشت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت در راستای تکریم ارباب رجوع و سنجش میزان رضایتمندی آنها از خدمات ارائه شده سامانه اختصاص پیام رسان را راه‌اندازی کرد.

این سامانه به منظور رسیدگی به مشکلات مراجعان راه‌اندازی شده و توسط ریاست اداره رصد می‌شود. 

این گزارش حاکی است، علاوه بر این سامانه در سایت Pakdashtsport.com نیز که دو سال پیش راه‌اندازی شده بخشی به عنوان ارتباط مستقیم با ریاست اداره طراحی شده که پیام‌های آنها مستقیماً به دست ریاست اداره رسیده و پاسخ آنها به متقاضیان داده می‌شود. اما به منظور سهولت این ارتباط، سامانه پیامکی در جشنواره فرهنگی و ورزشی دهه‌فجر رسماً مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

از سوی مسابقات جام فجر پینگ‌پنگ بازان پاکدشت در رده سنی نونهالان و جوانان به رقابت دیدنی با یکدیگر پرداختند. این مسابقه به صورت دوره‌ای برگزار شد و در پایان لیلا عبدی، مهدیه خسرو آبادی و رضوان یاوری در رده سنی جوانان مقام اول تا سوم را کسب کردند و در بخش نونهالان نیز مهدیه دلفانی، فاطمه عبدی و زینب محمدی به ترتیب اول تا سوم شدند پریسا موسوی هم عنوان سوم مشترک این مسابقات را کسب کرد تا پرونده راکت به دستان جام فجر در بخش بانوان با معرفی برترین‌ها بسته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با حضور در جمع مسئولان روابط عمومی اداره‌های شهرستان‌های استان تهران که از نزدیک به گفت‌وگو با آنها پرداخت محمدحسین نژادفلاح در این دیدار با تبیین اهمیت جشنواره فرهنگی و ورزشی فجر استان تهران از روابط عمومی اداره‌ها خواست در انعکاس فعالیت‌ها و رویدادهای مرتبط با این جشنواره همت گمارند.

وی ایجاد شور و نشاط در جامعه، استعدادیابی و نخبه گزینی و استقرار پایگاه‌های استعدادیابی را از عمده اهداف این جشنواره ذکر کرد و افزود: شاخص‌هایی برای ارزیابی اداره‌ها در خصوص کیفیت و کمیت برگزاری جشنواره در نظر گرفته شده که نقش مسئولان روابط عمومی در رسیدن به این شاخص‌ها بسیار قابل توجه است.

نبرد تکواندوکاران پاکدشت در جشنواره بزرگ فجر

جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی جام فجر پاکدشت با افتتاح لیگ تکواندوی پاکدشت ادامه یافت. این سومین دوره لیگ تکواندوی پاکدشت است که در رده سنی خردسالان و نونهالان و در سالن پوریای ولی در جریان است.

در مسابقات انجام شده در رده سنی خردسالان، این تکواندوکاران تیم کیان الف بودند که برتر از سایر تیم‌ها ظاهر شدند و بر سکوی اول ایستادند، تیم فرهنگ پارس دوم شد. و تیم بهزاد هم به مقام سوم رسید.

در رده سنی نونهالان نیز باز تکواندوکاران تیم کیان الف گوی سبقت را از سایرین ربودند و فاتح مقام اول شدند. طلایی پوشان ورامین نایب قهرمان شدند و تیم کیان ب نیز صاحب گردن آویز برنز شد. تیم اخلاق این دوره از لیگ تکواندوی پاکدشت، تیم امام‌رضا (ع) شناخته شد و عنوان فنی‌ترین بازیکن نیز به محمدهادی صالح از تیم کیان اختصاص یافت. بهزاد صنم‌پور نیز از تیم کیان الف به عنوان بهترین مربی انتخاب شد.

انتهای ‌پیام/2462/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول