اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور:

جشن طلوع فجر را باشکوه‌تر از گذشته برگزار کنیم

خبرگزاری فارس: فرماندار راور گفت: با توجه به آغاز نوع دیگری از دشمنی‌ها و با هدف قرار دادن فرهنگ مردم نیاز است که جشن طلوع فجر را بسیار باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنیم.

جشن طلوع فجر را باشکوه‌تر از گذشته برگزار کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از راور محمدرضا شریفی صبح امروز در ستاد دهه فجر این شهرستان به بیان گذشت 34 سال از به ثمر رسیدن نهال انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: اکنون شاهد درختی تنومند هستیم که با توجه به رهبری‌های مقام معظم رهبری و یاری مردم پس از عبور از خطرات و فتنه‌های دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی استوار و پابرجا شده است.

وی به 50 ساله شدن نهضت امام خمینی (ره) اشاره کرده و افزود: در این برهه از زمان با توجه به آغاز نوع دیگری از دشمنی‌ها و با هدف قرار دادن فرهنگ مردم نیاز است که جشن طلوع فجر را بسیار باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنیم.

شریفی بیان کرد: همانطور که مردم ایران اسلامی قبل از پیروزی انقلاب برای نیل به اهداف خود که همان خارج شدن از زیر یوغ جنایتکاران شرق و غرب به ویژه آمریکای مستکبر گوش به فرمان امام خمینی (ره) بودند و پیروز شدند امروز هم در تمام صحنه‌ها و مشکلات با توکل به خداوند و تبعیت از مقام معظم رهبری این راه خدایی را ادامه می‌دهند.

فرماندار راور در این زمینه به تقسیم‌بندی کمیته‌های برگزاری مراسم دهه فجر اشاره کرد و گفت: اعضای این ستاد در قالب چندین کمیته برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم برنامه‌ریزی و وظایف خاصی بر عهده آنان گذاشته شده است.

نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان همزمان با لحظه ورود حضرت امام به کشور، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در طول دهه فجر، برگزاری رژه موتوری توسط نیروهای بسیجی، برگزاری شب شعر و خاطره و برگزاری مراسم صبحگاه مشترک، جشن بزرگ انقلاب و غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهیدان از جمله برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در راور اعلام شد.

انتهای پیام/80012/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول