اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زرند خبر داد

وجود 115 دامداری صنعتی و نیمه‌صنعتی در زرند

خبرگزاری فارس: فرماندار زرند گفت: در این شهرستان 76 واحد گاوداری صنعتی و نیمه‌صنعتی با 850 رأس و 40 واحد پرواربندی گوسفند با 2 هزار رأس فعال است.

وجود 115 دامداری صنعتی و نیمه‌صنعتی در زرند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، رضا کرمی در حاشیه بهره‌برداری از یک واحد دامداری در این شهرستان اظهار داشت: این واحد با سرمایه‌گذاری 500 میلیون ریال در شهرستان زرند به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این واحد گاوداری شیری 30 رأسی با تولید ماهانه یک‌هزار و 200 کیلوگرم شیر در روستای خیرآباد این شهرستان در زمینی به مساحت یک‌هزار متر مربع راه‌اندازی شده که با راه‌اندازی این واحد دامداری زمینه اشتغال دو نفر به صورت مستقیم ایجاد شده است.

فرماندار زرند بیان کرد: اعتبارات اختصاص یافته به این واحد دامداری از محل اعتبارات کارگروه صندوق توسعه کشاورزی با کارمزد هفت درصد و بازپرداخت هفت ساله است.

وی تصریح کرد: در این شهرستان 76 واحد گاوداری صنعتی و نیمه‌صنعتی با بیش از 850 رأس، 40 واحد پرواربندی گوسفند با 2 هزار رأس، سه واحد مرغ تخم‌گذار با 70 هزار قطعه و 93 واحد مرغ گوشت با تولید سالانه بیش از یک‌هزار تن فعال است.

فرماندار زرند گفت: همچنین دو واحد پرورش شترمرغ با ظرفیت 100 قطعه، پنج واحد کبک و بلدرچین با ظرفیت 30 هزار قطعه و 9 باب استخر پرورش ماهی با تولید سالانه 9 تن در این شهرستان وجود دارد.

انتهای پیام/80022/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول