اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال جاری صورت گرفت

300 تقاضای طرح‌ دامداری در نرماشیر

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه دامپزشکی شهرستان نرماشیر گفت: طی سال جاری 300 نفر متقاضی اجرای طرح‌های دامداری در شهرستان نرماشیر بودند.

300 تقاضای طرح‌ دامداری در نرماشیر

عباس سرحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نرماشیر اظهار داشت: طی سال جاری تا‌کنون 300 ‌نفر متقاضی طرح‌های دامداری به شبکه دامپزشکی نرماشیر مراجعه و مراحل لازم برای انجام بررسی‌های کارشناسی و تائیدیه دامداری را طی کرده‌اند.

وی بیان داشت: با وجود خشکسالی‌های اخیر و کاهش جمعیت دامی، تمهیدات لازم صورت گرفت و توسط بخش دولتی و ارائه امتیازهایی به دامداران، صنعت دامداری در مسیر رو به رشد قرار گرفته است.

سرحدی افزود: در کنار تسهیلات ارائه شده به دامداران متقاضی‌، دامپزشکی با ارائه خدماتی از جمله انجام واکسیناسیون‌، سمپاشی دام‌ها و اماکن دامی‌، نظارت بر مراکز خصوصی و کنترل دقیق مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی به دامداران و مردم خدمت‌رسانی می‌کند. 

وی تصریح کرد‌: از آنجا که افزایش سطح اطلاعات دامداران در مورد بیماری‌های دامی نقش بسزایی در کنترل و مبارزه با بیماری‌های دامی دارد‌، کارشناسان این شبکه اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی برای یادگیری اصول بهداشتی نگهداری دام برای دامداران به صورت ساده و قابل فهم کرده‌اند که با استقبال خوبی مواجه شده است.

سرحدی عنوان کرد: با توجه به آغاز فاز تب برفکی دام سبک در شهرستان که از ابتدای بهمن‌ماه آغاز می‌شود از دامداران درخواست داریم تا به منظور هر چه بهتر اجرا شدن این فاز‌، همکاری لازم را با اکیپ‌های واکسیناسیون داشته باشند تا به نحو احسن دام‌های منطقه علیه این بیماری ویروسی ایمن‌سازی شوند.

انتهای پیام/80026/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول