اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

بازارچه مرزی آستارا موجب گسترش مناسبات ایران و آذربایجان می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: پیگیری برای راه‌اندازی هر چه سریع‌تر بازارچه مرزی در آستارا می‌تواند به گسترش مناسبات دو طرف تبدیل شود

بازارچه مرزی آستارا موجب گسترش مناسبات ایران و آذربایجان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، کیهان هاشم‌نیا در حاشیه سفر خود به این شهرستان با محسن پاک‌آیین سفیر ایران در جمهوری آذربایجان در زمینه استفاده از توانمندی‌های گیلان برای گسترش هرچه بیشتر ارتباطات دو جانبه کشور با جمهوری آذربایجان بحث و تبادل نظر کرد.

استاندار گیلان در این دیدار که فرمانداران آستارا و تالش نیز حضور داشتند با اشاره به توانمندی‌های منحصر به‌ فرد استان در توسعه مبادلات تجاری و اقتصادی با جمهوری آذربایجان از سفیر کشورمان در باکو خواست در بهره‌مندی هرچه بیشتر از این توانمندی‌ها تلاش کند.

وی با اشاره به ساخت راه‌آهن رشت‌ـتالش‌ـآستارا و بهره‌برداری از بندر آستارا گفت: پیگیری برای راه‌اندازی هر چه سریع‌تر بازارچه مرزی می‌تواند به گسترش مناسبات دو طرف تبدیل شود.

محسن پاک‌آیین سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان نیز در دیدار مذکور، اظهار کرد: سفارت ایران در باکو آمادگی کامل برای تسهیل در روابط تجاری آذربایجان با استان‌های شمالی را دارد.

انتهای پیام/84002/ی20/ظ/1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول