اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شیروان:

تأثیر رسانه‌ها در افکار عمومی بسیار بالا است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شیروان تاکید کرد: تأثیر رسانه‌ها در افکار عمومی بسیار بالا است.

تأثیر رسانه‌ها در افکار عمومی بسیار بالا است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان عبدالجواد توحیدی در نشست کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شیروان حضور گرم مردم در برنامه‌های دهه فجر نشأت گرفته از اعتقادات دینی آنان و ارادت دوستی به امام و انقلاب عنوان کرد.

  وی گفت: مردم ایران اسلامی در دهه مبارکه فجر به ویژه در 22 بهمن وفاداری خود را همه ساله به نظام اسلامی- حضرت امام خمینی- و ارزش‌های انقلاب اسلامی به اثبات رسانده است.

توحیدی اضافه کرد: مردم ما نشان داده‌اند که در هر کجا انقلاب و نظام به حضور آنان نیاز داشته باشد با هوشمندی با تمام توان در صحنه حاضر می‌شوند.

وی افزود: مردم شیروان همیشه وفاداری خود را به نظام انقلاب رهبری و امام خمینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی به اثبات رسانده‌اند و امسال هم برنامه‌های دهه فجر با شکوه خاصی حضور می‌یابند وی اضافه کرد حضور گرم آنان در مراسم‌ها نشأت گرفته از اعتقادات دینی آنان و ارادت و دوستی آنان نسبت به نظام و انقلاب اسلامی است.

این مسئول تصریح کرد: نظام صبوری اسلامی با یک حرکت رو به جلو به پیشرفت‌های خوبی نایل شده است.

توحیدی گفت: رشد و تکامل و بیداری امت اسلام و ملت‌های در نبرد و استحکام نظام و پیمودن پیچ و خم‌های 34 ساله از دستاوردهای انقلاب اسلامی بود.

این مسئول با برشمردن بلوغ فکری ملت ایران افزود: درود بر مردمی که پس از 34 سال با حضور خود در برپایی جشن‌های دهه فجر همواره بر حفظ و حراست از ارزش‌ها و نهادهای خود پای فشرده و از راه و هدف خود ذره‌ای دور نشده و با ولایت پذیری انقلاب خود را به جهان صادر کرده‌اند.

توحیدی همچنین درباره نقش رسانه‌ها به عنوان مهندسی افکار عمومی اظهار کرد: تأثیر رسانه‌ها در حوزه افکار عمومی بسیار است لذا باید تلاش شود تا به بهترین وجه اخبار ستاد دهه فجر شیروان در رسانه‌ها و مطبوعات بازتاب خوبی پیدا کند زیرا خبرنگاران در این راستا رسالت سنگینی بر عهده داشته و از این رو می‌توانند در فرهنگ سازی جامعه نیز سهیم باشند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شیروان یکی از وظایف خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی را تلاش بیشتر در راستای جریان اطلاع رسانی دانست.

وی همچنین از خدمات اصحاب رسانه در سفر رهبری به شیروان قدردانی کرد.

به گزارش فارس در این نشست حسین شبان به عنوان مدیر روابط عمومی فرمانداری شیروان به حاضران معرفی شد.

انتهای پیام/63002/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول