اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی:

شاهد کاهش قیمت برنج در آذربایجان‌غربی هستیم

خبرگزاری فارس: معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: با توجه به اقدامات انجام گرفته در راستای تنظیم بازار برنج شاهد کاهش قیمت برنج در آذربایجان غربی هستیم.

شاهد کاهش قیمت برنج در آذربایجان‌غربی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمد دهقان صبح امروز در جلسه‌ای که به منظور بررسی وضعیت تنظیم بازار برنج در اذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون 4 هزار و 700 تن برنج هندی به منظور تنظیم بازار برنج آذربایجان غربی توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این روند همچنان ادامه دارد، اعلام کرد: تا زمانی که به وضعیت ایده‌آل در بازار در زمینه تنظیم بازار نرسیم توزیع برنج همچنان ادامه دارد.

دهقان با اشاره به نیاز برنج استان تصریح کرد: بخش عمده‌ای از نیاز استان و کشور در داخل تولید می‌شود و بخش دیگر نیز از طریق واردات تأمین می‌شود، افزود: در راستای تنظیم بازار استان برنج به استان وارد کردیم و با قیمت تعاونی در بین مردم استان توزیع شد.

وی با تاکید بر تعدیل قیمت برنج، بیان کرد: با اقدامات انجام گرفته در آذربایجان غربی در زمینه تنظیم بازار برنج استان شاهد تعدیل قیمت‌ها هستیم.

دهقان با بیان اینکه در حال حاضر قیمت برنج در استان کاهش یافته است، افزود: در حال حاضر قیمت برنج هندی که در کیسه‌های 10 کیلویی وارد می‌شوند 70 هزار ریال کاهش یافته است به طوری که قیمت هر کیسه برنج در یک ماه گذشته از 520 هزار ریال به 450 هزار ریال کاهش یافته است.

وی گفت: تلاش می‌شود تا قیمت برنج به حد معقول خود برسد و در این میان با افراد سودجو و محتکر نیز به شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/61001/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول