اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

توزیع 120 تن برنج در پلدختر / محموله‌های جدید در راه است

خبرگزاری فارس: طی چند روز گذشته، 120 تن برنج دو هزار و 800 تومانی در پلدختر توزیع شده است و چند محموله جدید دیگر خریداری و به‌زودی توزیع می‌شود.

توزیع 120 تن برنج در پلدختر / محموله‌های جدید در راه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از پلدختر، این روزها مردم لرستان به‌ویژه مردم پلدختر با کمبود شدید برنج مواجه هستند که با تدابیر مسئولان این مشکل در حال مرتفع شدن است.

فرماندار پلدختر امروز در گفت‌وگو با فارس در پلدختر عنوان کرد: به منظور کنترل بازار تاکنون بیش از 120 تن برنج در شهر پلدختر توزیع شده است.

فریدون رشیدی افزود: اخیراً 200 تن برنج خریداری شده و در حال بارگیری است و در روزهای آینده در بین مردم توزیع می‌شود.

فرماندار پلدختر با اعلام اینکه هیچ محدودیتی برای خرید و توزیع برنج نیست، اظهار داشت: فرمانداری پلدختر آماده همکاری با سرمایه‌داران در این زمینه است.

رشیدی با بیان اینکه 12مکان برای انبار اقلام ضروری مردم در پلدختر در نظر گرفته شده است، گفت: انبار هرگونه برنج، روغن، قند و دیگر کالاهای ضروری به غیر از مکان‌های فوق در پلدختر احتکار است و به شدت با آن برخورد می‌شود.

وی با اعلام اینکه برنج‌های توزیع شده بیش از تعداد خانوارها بوده است، افزود: طی چند روز گذشته حدود 10 هزار کیسه برنج در پلدختر توزیع شده است.

فرماندار پلدختر گفت: در صورت مشاهده و فروش برنج با مارک‌های هدهد، آریا، آوازه و مرعات خارج از نرخ مصوب در پلدختر با عاملان فروش برخورد جدی صورت می‌گیرد.

وی با دعوت از همه مردم برای مشارکت و همکاری برای برخورد با احتکارکنندگان و دلالان افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه کالای‌های ضروری مراتب را به فرمانداری اعلام کنند، تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

رشیدی گفت: به هر حال امیدواریم مسئولان مربوطه با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و عملی کردن صحبت‌های خود مبنی بر برخورد جدی با متخلفان، راه را بر سودجویان که فکری به غیر از جیب خود ندارند، انجام دهند، هرچند همکاری مردم در این زمینه لازم و ضروری است، اما در برخی موارد مشاهده می‌شود، برخی شهروندان هم بیش از نیاز خود برنج خریداری می‌کنند.

انتهای‌پیام/2304/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول