اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر خبر داد

اختصاص 110 تن برنج به شوشتر/ کارمندان سهمیه خاص می‌گیرند

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر از اختصاص 110 تن برنج به شوشتر خبر داد و گفت: وضعیت برنج در بازار بهبود می‌یابد.

اختصاص 110 تن برنج به شوشتر/ کارمندان سهمیه خاص می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان شوشتر اظهار داشت: سهمیه توزیع برنج در شوشتر 110 تن تعیین شده است که کار توزیع آن آغاز شده و مردم نگرانی از تامین برنج نداشته باشند.

وی افزود: مردم نگران نباشند در هفته‌های آینده به نحوی برنج در بازار توزیع می‌شود که دیگر مشکل تامین برنج وجود نخواهد داشت و معضلات کنونی برطرف می‌شود.

*توزیع 45 تن برنج در چند روز گذشته

فرماندار شوشتر تصریح کرد: در چند روز گذشته 45 تن برنج در بازار شوشتر توزیع شده و مقداری مشکلات مردم کاهش یافته است ولی این روند ادامه پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: مابقی برنج در بازار شوشتر توزیع خواهد شد و نگرانی خاصی در این باره وجود ندارد و برنج مورد نیاز توسط اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان به عاملان توزیع واگذار می‌شود.

رئیس شورای اداری شهرستان شوشتر خاطرنشان کرد: مردم برای خرید برنج نگرانی خاصی نداشته باشند و به منظور رفع کامل این مشکل برنامه‌ریزی خاصی انجام شده است.

*توزیع برنج بین کارمندان دولت

فرماندار شوشتر در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر گفت: برای کاهش مشکلات توزیع برنج تلاش شده است تا کارمندان دولت سهمیه‌ای خاص تحویل بگیرند و به این دلیل توزیع برنج بین کارمندان دولت نیز آغاز شده است.

وی تاکید کرد: بازرسی انبارهای معرفی شده در سطح شهرستان شوشتر به صورت ماهانه انجام می‌شود و نظارت ویژه‌ای در این باره اعمال می‌شود تا کسی احتکار مواد خوراکی و مصرفی را انجام ندهد و باعث برهم زدن تنظیم بازار نشود.

به گزارش خبرگزاری فارس، با وجود توضیحات فراوان مسئولان برای کاهش نگرانی مردم در تامین برنج باز نیز شاهد تشکیل صف‌های طولانی برای خرید برنج در شوشتر هستیم.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول