اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در گفتگو با فارس:

مشکلات ارزی واردات و تولید برنج برطرف شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات موجود برای واردات برنج باید به حداقل برسد تا مردم در تامین نیاز روز خود دچار مشکل نشوند.

مشکلات ارزی واردات و تولید برنج برطرف شود

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: ثبت سفارش برای واردات برنج دو الی سه ماه طول می‌کشد و به این دلیل بازار با مشکلات تامین برنج مواجه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید مشکلات در این باره برطرف شود، افزود: در شرایط کنونی بازار برنج ملتهب است و به این دلیل باید از تمام ظرفیت موجود برای کاهش مشکلات در این بخش استفاده کرد.

*مشکلات ارز مزید علت شده است

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تامین ارز برای وارد کنندگان برنج به مشکلی بزرگ مبدل شده است و به این دلیل باید برای رفع این مشکل چاره‌ای اندیشید.

وی خاطر نشان کرد: باید مشکلات در این عرصه بررسی و راهکاری‌های قانونی در اینباره ارائه شود تا مردم از مشکلات موجود رهایی یابند و بازار به آرامش برسد و باید در این باره برنامه‌ریزی‌ها بر اساس مسائل کارشناسی باشد.

*کاهش تولید برنج اساسی‌ترین دلیل است

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کاهش تولید محصولات کشاورزی به ویژه برنج در کشور باعث شده تا بازار با مشکلاتی مواجه شود.

پاپی‌زاده افزود: هیچ آمار دقیقی برای میزان تولیدات محصولات کشاورزی در کشور وجود ندارد و این خود باعث می‌شود تا نتوان برای نحوه مصرف و مدیریت بازار برنامه‌ریزی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در هفته‌های گذشته اعلام شد که 2 هزار و 500 تن برنج در بازار خوزستان توزیع می‌شود ولی این توزیع برنج و وعده‌های مسئولان نیز نتوانست مشکلات در این حوزه را کاهش دهد و قدری از صف‌های طولانی را در این باره نکاسته است.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول