اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت سوارکاری کرمان خبر داد

برگزاری رقابت‌های قهرمانی سوارکاری در کرمان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت سوارکاری استان کرمان گفت: رقابت‌های قهرمانی سوارکاری در بخش استقامت روز جمعه ششم بهمن ماه جاری در مسافت‌های 20، 40 و 60 کیلومتر در کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری رقابت‌های قهرمانی سوارکاری در کرمان

داریوش وثوق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان از برگزاری رقابت‌های سوارکاری در بخش استقامت روز جمعه ششم بهمن ماه جاری خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات در مسافت‌های 20، 40 و 60 کیلومتر برگزار و به نفرات برتر مسابقات جوایز نقدی پرداخت می‌شود.

وی افزود: هیئت سوارکاری استان کرمان طی 11 ماه سپری شده از سال جاری اقدام به برگزاری هشت دوره مسابقات قهرمانی پرش و یک دوره قهرمانی استان کرده و همچنین در بخش استقامت تاکنون شش دوره مسابقه به میزبانی شهرستان‌های رفسنجان و سیرجان برگزار شده است.

وثوق تصریح کرد: در این بین یک دوره جشنواره زیبایی اسب قهرمانی کشور با شرکت بیش از 150 اسب از سراسر کشور در باشگاه شبدیز کرمان برگزار شد.

وی به برگزاری مسابقات سوارکاری در بخش کورس اشاره کرد و افزود: تلاش مسئولان هیئت سوارکاری استان کرمان برگزاری مداوم مسابقات در سطح استان و داغ ماندن تنور برگزاری مسابقات رشته سوارکاری در بخش‌های مختلف است، البته در این بین هیئت استان طی 11 ماه سپری شده از سال اقدامات دیگری در زمینه توسعه زیرساخت این رشته انجام داده است.

دبیر هیئت سوارکاری استان کرمان افزود: هیئت سوارکاری استان کرمان برای ارج نهادن به تلاش‌های سوارکاران برتر در تمام رقابت‌های برگزار شده، بیش از 320 میلیون ریال جوایز نقدی به نفرات برتر مسابقات پرداخت کرده است که این مبلغ از محل درآمدهای هیئت و کمک‌های حامیان مالی پرداخت شده است.

وی با ابراز تاسف درگذشت مرحوم امیرحسین شجاعی سوارکار برتر کرمانی و عنوان‌دار سومی مسابقات پرش قهرمانی کشور گفت: در ابتدا باید این ضایعه را به خانواده این سوارکار و جامعه ورزش تسلیت گفت و هیئت سوارکاری استان کرمان در نظر دارد به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این سوارکار به زودی مسابقاتی را با نام این سوارکار برگزار کند.

وی از برگزاری مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان کرمان به میزبانی شهرستان بم در اسفند ماه سال جاری خبر داد و افزود: این رقابت‌ها در محل باشگاه سوارکاری ارگ جدید بم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80011/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول