اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس هیئت شطرنج همدان:

برترین‌های مسابقات شطرنج جام فیشر در همدان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رییس هیئت شطرنج استان همدان از معرفی برترین‌های مسابقات شطرنج جام فیشر به منظور حضور در رقابت‌های رده سنی کشوری خبر داد.

برترین‌های مسابقات شطرنج جام فیشر در همدان معرفی شدند

مژده شکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات جام فیشر در رده سنی زیر 14 سال با حضور 24 شطرنج باز نوجوان و جوان در سراسر استان برگزار شد که با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد.

وی افزود: در این مسابقات 24 شطرنج باز دختر و پسر طی پنج دور و به روش سوئیسی در محل خانه شطرنج استان همدان ورزشگاه سعیدیه همدان برگزار شد که در پایان سه نفر این رقابت‌ها برای حضور در مسابقات کشوری معرفی شدند.

رییس هیئت شطرنج استان همدان تصریح کرد: در پایان پنج دور این رقابت‌ها یاشار موحدی با کسب پنج امتیاز قهرمان شد و ساسان علی بابایی و مصطفی گل‌محمدی با چهار امتیاز و با توجه به پوئن‌شکنی دوم و سوم شدند.

وی در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی بر اینکه آیا کلاس‌های آمادگی و آموزشی برای برگزیده‌های رده سنی برگزار شده یا نه؟ یادآور شد: برای حضور مقتدرانه تمام برترین‌های رده‌های مختلف سن  و استعدادیابی نوجوانان و جوانان مستعد در رشته شطرنج برای آماده‌سازی و کسب مهارت نسبت به برگزاری این کلاس‌ها با تدریس حمیدرضا صداقت‌خواه از مربیان درجه یک فدراسیون جمهوری اسلامی ایران هر هفته در هیئت شطرنج برگزار خواهد شد.

شکری در پایان اذعان کرد: برای رشد و اعتلای رشته شطرنج و همچنین همگانی کردن این رشته ورزشی برنامه‌های خوبی مدون شده که امیدواریم با اختصاص بودجه لازم از طرف اداره کل ورزش و جوانان نفرات و نخبگان بیشتری در رشته شطرنج به ورزش کشور معرفی کنیم.

انتهای پیام/2499/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول