اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون بوکس:

مسابقات بوکس کشور به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون بوکس از تقسیم استان‌ها به پنج منطقه خبر داد و گفت: مسابقات استان‌ها در یک محل متمرکز برگزار و سپس قهرمانان این مناطق در مسابقاتی با عنوان قهرمان قهرمانان حضور می‌یابند.

مسابقات بوکس کشور به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد ناطق نوری عصر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت بوکس استان زنجان با اشاره به اینکه بوکس به مدت 10 سال در ایران تعطیل بوده است، اظهار داشت: این ورزش از سال 68 فعالیت دوباره خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه در مدت زمان تعطیلی ورزش بوکس در ایران همه امکانات و تجهیزات آن به غارت رفته بود، افزود: با یک کیف و دعوا و کشمکش کار را آغاز کرده است.

رئیس فدراسیون بوکس با اشاره به اینکه ورزش بوکس نیمه حرفه‌ای تاکنون هیچ حادثه‌ای نداشته است، اضافه کرد: این در حالی است که ورزش‌هایی به مانند کشتی و  فوتبال کشته و فلج هم داده‌اند.

*بوکس در رده 19 خطرآفرینی قرار دارد

وی داشتن حفاظ سر و صورت را از جمله تغییرات در رشته بوکس نیمه حرفه‌ای اعلام کرد و گفت: حفاظ مورد استفاده در این رشته مانع حادثه برای ورزشکار می‌شود.

ناطق نوری با بیان اینکه در زمان آغاز کارش برای بوکس اقدام به گرفتن فتوای مراجع کرده است، ادامه داد: بعد از اعلام مشکلات پزشکی اقدام به استعلام از دانشگاه‌ها در این مورد کرده است که بر اساس اعلام یکی از دانشگاه‌های معتبر که در مورد ورزش تحقیق می‌کند بوکس در رده 19 خطرزایی برای ورزشکاران قرار گرفته است.

وی به کمبود‌های مالی فدراسیون بوکس اشاره و تصریح کرد: موفقیت‌های اخیر ورزشکاران با بودجه 900 میلیون تومانی کسب شده است.

رئیس فدراسیون بوکس از تهیه امکانات اولیه برای دوخت دستکش و کلاه برای ورزش بوکس در داخل کشور خبر داد و افزود: تهیه تجهیزات اعتبار نیاز دارد که تا کنون پرداخت نشده است.

وی با بیان اینکه بوکس آموزش و پرورش و خیلی از ارگان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی تعطیل است، ادامه داد: صدا و سیما با پخش این ورزش به گسترش آن کمک می‌کند.

ناطق نوری از تقسیم استان‌ها به پنج منطقه خبر داد و اضافه کرد: مسابقات استان‌ها در یک محل متمرکز برگزار می‌شود و سپس قهرمانان این مناطق در مسابقاتی با عنوان قهرمان قهرمانان حضور می‌یابند.

وی از برنامه فدراسیون برای استفاده از پیشکسوتان خبر داد و افزود: از آنها در امر تدریس استفاده می‌شود تا به ارتقای داوری کشور کمک شود.

*تلاش برای فراهم کردن زمینه حضور بانوان در میادین بین‌المللی

رئیس فدراسیون بوکس از تلاش فدراسیون برای حل مشکل لباس بانوان ورزشکار خبر داد و گفت: اگر موفق به این کار شود بانوان می‌توانند در میادین بین‌المللی حضور یابند.

انتهای پیام/73004/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول