اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت سوارکاری کرمان عنوان کرد

برگزاری منظم مسابقات سوارکاری در کرمان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت سوارکاری استان کرمان گفت: برگزاری مسابقات توسط کمیته‌های مختلف یکی از اهداف و برنامه‌های ما است و با برگزاری منظم مسابقات می‌توانیم کمک زیادی به پیشرفت سوارکاری در استان کرمان کنیم.

برگزاری منظم مسابقات سوارکاری در کرمان

داریوش وثوق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اینکه ورزش سوارکاری مورد تاکید و توجه دین اسلام قرار گرفته است، اظهار داشت: به عنوان عضو کوچکی از خانواده هیئت سوارکاری استان از همه افرادی که پیش از ما مسئولیت مدیریت این هیئت را بر عهده داشته‌اند و برای رشد سوارکاری در استان تلاش کرده‌اند، قدردانی می‌کنم.

وی افزود: یکی از اهداف ما در هیئت سوارکاری برگزاری منظم مسابقات در کمیته‌های مختلف است، برگزاری منظم مسابقات در کمیته‌های پرش، استقامت، زیبایی و ... می‌تواند زمینه‌ساز رشد و موفقیت سوارکاری استان باشد.

وثوق با بیان اینکه خیلی‌ها تصور می‌کنند سرمایه‌گذاری در این رشته با دخل و خرجشان برابری ندارد، گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده، هیئت تلاش خود را به کار گرفت تا فعالیت در این رشته را برای علاقمندان در باشگاه‌های سوارکاری موجود در شهر کرمان و شهرستان‌ها با هزینه کمی فراهم کند.

وثوق یکی از شاخصه‌های کاری در هیئت سوارکاری استان را تشکیل و ساماندهی کمیته‌های مختلف هیئت دانست و افزود: برنامه‌ریزی به منظور افزایش آمار باشگاه‌های سوارکاری در سطح استان، رونق مسابقات در بخش‌های مختلف و رسانه‌ای‌تر شدن این ورزش از دیگر اهداف و برنامه‌های مد نظر ما در طی فعالیت سیستم مدیریتی جدید هیئت طی مدت زمان کمتر از 10 ماهه اخیر بوده است.

دبیر هیئت سوارکاری استان اظهار داشت: طی این مدت کمیته پرش هیئت سوارکاری استان شش دوره مسابقه پرش با اسب در سطح استان برگزار و توسط کمیته استقامت سه دوره مسابقات استانی در این ماده به میزبانی شهرستان سیرجان برگزار شده است.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات کورس استانی با جایزه‌ای بالغ بر 5 میلیون تومان نیز برای نخستین بار از دیگر اقدامات انجام گرفته توسط هیئت سوارکاری بوده است و ضمن آنکه یک دوره مسابقات زیبایی اسب‌های محلی (دوخون، دره‌شور و کرد) با حضور دو داور داخلی در شهرستان رفسنجان برگزار کرده‌ایم.

وثوق تاکید کرد: ما باید برنامه‌های تدوین شده خود را اجرایی کنیم در واقع اجرای این برنامه‌ها است که می‌تواند کارنامه ما را موفق جلوه دهد و در نهایت رشد و پیشرفت سوارکاری را به دنبال داشته باشد و در حال حاضر هیئت در بخش بانوان نیز برنامه‌ریزی کرده و این بخش به صورت فعال درآمده است.

وی خاطرنشان کرد: در مقطع فعلی در بخش پرش سه بانوی سوارکار به صورت جدی در این رشته فعالیت دارند و امیدواریم این تعداد در آینده افزایش یابند.

انتهای پیام/80011/خ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول