اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان کشوری و استانی

کانون ولایت مشگین‌شهر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی کانون ولایت مشگین‌شهر به همت کمیته امداد استان افتتاح و راه‌اندازی شد.

کانون ولایت مشگین‌شهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این کانون که برای احداث آن 300 میلیون تومان اعتبار صرف شده است در اختیار مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار می‌گیرد تا برای دانش‌آموزان و نسل آینده انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، قرآنی و آموزشی اجرایی شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: این کانون به عنوان دومین کانون استان اردبیل و یکصد و دومین کانون فرهنگی، هنری کشور است که با هدف تجهیز و برنامه‌ریزی فرهنگی، تربیتی و آموزشی احداث شده و در اختیار دانش‌آموزان و نسل آینده قرار می‌گیرد.

اکبر میرشکاری ادامه داد: از این تعداد کانون حدود 20 کانون به تجهیزات مناسب و هوشمند مجهز شده و مابقی کانون‌ها نیز به تدریج به این تجهیزات و امکانات مجهز می‌شوند.

وی یکی از سیاست‌های اصلی کمیته امداد را برنامه‌ریزی با رویکرد فرهنگی و انسجام‌بخشی به برنامه‌های معنوی، ارزشی توصیف کرد و اظهار داشت:‌ آنچه که در سال‌های اخیر برای مددجویان، دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد به عنوان یک اصل اساسی مد نظر و مورد توجه قرار گرفته، تقویت برنامه‌های فرهنگی و حضور آنها در این برنامه‌ها با هدف نشاط و تعالی جسمی و روحی است که امیدواریم ثمربخش باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های مختلف حرفه‌آموزی با هدف ایجاد اشتغال و کلاس‌های مختلف قرآنی، فرهنگی و انجام مشاوره‌های خانوادگی در کانون‌های فرهنگی، هنری مدنظر قرار گرفته و شکل اجرا به خود می‌گیرد.

در ادامه این مراسم مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: کانون ولایت مشگین‌شهر در زیربنای 750 متر مربع و با مشارکت خیر بزرگوار حلال‌زاده احداث شده و در اختیار این نهاد حمایتی قرار گرفته است.

بهروز زلالی اضافه کرد: کمیته امداد علاوه بر تلاش فراگیری که در حوزه اشتغال و کارآفرینی و حمایت‌های درمانی و مستقیم و غیرمستقیم از خانواده‌های نیازمند دارد، سعی می‌کند فضای تربیتی و فرهنگی مناسبی را نیز برای علاقمندان دایر کند.

در ادامه این مراسم سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر وجود این مراکز را در تقویت برنامه‌های فرهنگی، تربیتی مؤثر دانست و یادآور شد:‌ هفت درصد جمعیت این شهرستان از خدمات کمیته امداد امام استفاده می‌کنند.

سید حمید عباداللهی به پوشش 174 دانشجو و یک‌هزار و 65 دانش‌آموز به عنوان عضو نهاد حمایتی کمیته امداد اشاره کرد و گفت: سعی می‌شود همه این سرمایه‌ها از چنین فضاهایی بیش از گذشته استفاده کنند.

انتهای پیام/62004/ذ20/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول