اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

برگزاری نشست تخصصی مربیان هنری مراکز کانون فکری یاسوج و سی‌سخت

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نشست تخصصی مربیان هنری مراکز کانون فکری یاسوج و سی‌سخت خبر داد.

برگزاری نشست تخصصی مربیان هنری مراکز کانون فکری یاسوج و سی‌سخت

زینب الهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: به منظور توانمندسازی مربیان هنری در اداره کارگاه‌ها، برقراری وحدت رویه و نحوه انتقال مطالب متناسب با پسند و نیاز مخاطب در فعالیت‌های هنری مراکز و تبادل تجربه مربیان هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نشست تخصصی مربیان هنری مراکز یاسوج و سی‌سخت برگزار شد.

مسئول روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این نشست یک روزه، مربیان هنری کانون‌های یاسوج و سی‌سخت به بحث و گفت‌وگو پیرامون مسائل هنری استان و تبادل نظر و دیدگاه‌های خود پرداختند.

الهی افزود: تبادل تجربه مربیان هنری کانون در سطح استان یکی دیگر از دستاوردها و اهداف این نشست تخصصی بود.

این مسئول افزود: در این نشست تخصصی، برنامه‌ریزی سال 92، آثار ارسالی مراکز به فراخوان‌های داخلی و بین‌المللی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در ادامه نشست مربیان هنری کانون مراکز یاسوج و سی‌سخت نظرات خود در ارتباط با به روز رسانی فعالیت‌های هنری را ارائه دادند و کتاب‌های چاپ جدید کانون نیز مورد نقد قرار گرفت.

الهی افزود: این نشست از سلسله نشست‌های تخصصی مربیان هنری بوده که اولین نشست با حضور مربیان یاسوج و سی‌سخت برگزار و در دیگر شهرستان‌ها نیز برگزار می‌شود.

این مسئول یادآور شد: مراکز فرهنگی هنری یاسوج و سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد دارای چهار مربی هنری در رشته‌های گوناگون از جمله سفالگری، نقاشی، خوشنویسی و عکاسی است.

انتهای پیام/2571/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول