اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل خبر داد

بهره‌برداری از 130 خانه عالم در روستاهای اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی ‌اردبیل گفت: 130 خانه عالم روستایی در مناطق مختلف استان اردبیل تکمیل شده و آماده افتتاح هستند.

بهره‌برداری از 130 خانه عالم در روستاهای اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده عصر امروز در جلسه ماهانه شورای ترویج فرهنگ ارزشی و مکتبی در اردبیل اظهار داشت: این خانه‌های عالم روستایی با هدف حضور روحانیان در مناطق روستایی و تبلیغ و ترویج اندیشه‌های ناب اسلامی احداث شده تا از این طریق بتوان بیش از هر زمان دیگر مروج اندیشه‌های مکتبی اسلام بود.

وی تصریح کرد: بیش از 165 روحانی به عنوان روحانیان مستقر در روستاها در این مجموعه‌ها سکونت یافته و در تبلیغ دین بیش از هر زمان دیگر همت و کوششی مضاعف خواهند داشت.

ستوده اهمیت کار تبلیغ دینی و تأثیرگذاری آن را در زدودن اندیشه‌های فاسد و جابرانه یادآور شد و خاطر نشان کرد: کارسازترین شیوه تبلیغ در جامعه اسلامی تبلیغ چهره به چهره یا مستقیم است که حضور روحانی و تبیین مسایل سبب می‌شود تا اشتیاق به آموختن بیشتر شده و روز به روز بر دامنه اطلاعات اهالی فضل و هنر افزوده شود.

این مسئول اضافه کرد: همه این خانه‌های عالم روستایی با همکاری تنگاتنگ بنیاد مسکن اغلب در روستاهای دورافتاده احداث شده و ما یقین داریم که در سایه آن با استقرار بیش از 165 روحانی بتوانیم فرهنگ غنی اسلامی، دینی و مبانی مورد نیاز که گاه انسان‌ها تشنه آن هستند، به هدف نهایی خود برسیم.

وی در ادامه سخنان خود به نزدیکی ایام هفته وحدت و سالروز میلاد نبی مکرم اسلام اشاره کرد و ادامه داد: در کنار تلاشی که استکبار برای تفرقه‌افکنی شیعیان و سنی‌ها و مسلمانان با سایر ادیان می‌کنند، شاهد آن هستیم که این دامنه به داخل کشور نیز رسوخ پیدا کرده و نظام کفر سعی می‌کند یکپارچگی قوای سه‌گانه را با انتشار برخی اخبار و اطلاعات ناصحیح به تنش کشانده و در بین مردم یأس و ناامیدی ایجاد کند.

‌مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تنها حربه مقابله با این حرکت زخم خورده استکبار جهانی را پیوند مجدد جامعه اسلامی و بشری با اندیشه‌های ناب توصیف کرد و یادآور شد: در طول تاریخ این حقیقت به اثبات رسیده است که هر چه قدر دشمن تلاش کند تا جامعه را به یأس و ناامیدی و تفرقه و دو دستگی سوق دهد در مقابل وحدت، همدلی، اتحاد و یگانگی بیش از هر زمان دیگر نمود پیدا می‌کند.

انتهای پیام/62007/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول