اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

قطع ارتباط با روحانیت منتهی به ناکجا آباد می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر گروه و حزب و فردی که در این مملکت با روحانیت قطع ارتباط کرد به بیراهه رفت و مسیر ناکجا آباد سرنوشت او شد.

قطع ارتباط با روحانیت منتهی به ناکجا آباد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری شامگاه دوشنبه در نشست با برخی فعالان قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از فعالیت دست‌اندرکاران امور قرآنی در این استان گفت: کارهای خوبی در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی به ویژه آموزش و پرورش شده که قدردان این فعالیت‌ها هستیم.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آشنایی کاملی با فعالیت‌های تشکل‌های قرآنی داشته و کمبودها و مشکلات آنها را به خوبی می‌دانم، گفت: در این حوزه عشق و علاقه به قرآن و اسلام است که انسان را در برابر مشکلات مقاوم و استوار نگه می‌دارد و در این بین مادیات در حاشیه معنویات قرار دارد.

صابری پیشرفت در ترویج و توسعه تفکر قرآنی را در کشور و این استان ملموس دانست و گفت: اینکه برخی می‌گویند در این زمینه ضعیف عمل کرده‌ایم را قبول ندارم چرا که مقام معظم رهبری بدون حکمت هیچ‌گاه از جوانان اهل قرآن این‌گونه حمایت نمی‌کنند.

وی گفت: اگر در این حوزه ضعیف عمل کرده بودیم اکنون در برابر دشمنان حرفی برای گفتن نداشتیم و توفیقات امروزی ما شاهدی بر این مدعا است که در عرصه ترویج تفکر قرآنی در کشور عملکرد خوبی از سوی مسئولان داشته‌ایم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ابراز این سخن که اگر در بحث موضوعات قرآنی در چارچوب قوانینی که وجود دارد و بر پایه همدلی و وحدت میان مراکز آموزش قرآن حرکت کنیم وضعیت از این که هست بهتر خواهد شد، ابراز داشت: تفرق و تشتت در این حوزه معنا و مفهومی ندارد و همه دست‌اندرکاران امور قرآن باید حول محور اتحاد و یکدلی به ترویج تفکر قرآنی و قرآن‌آموزی کمک کنند.

وی تمسک به روحانیت را برای هر قشری از جمله دست‌اندرکاران امور قرآنی ضروری دانست و گفت: جدا شدن از دامان روحانیت و قطع ارتباط با این قشر معنوی موجب سردرگمی و گرفتاری در بیراهه می‌شود که سرنوشتی بهتر از ناکجا آباد را برای انسان به دنبال نخواهد داشت.

وی به نمونه‌ای از این جدایی اشاره کرد و گفت: دکتر شریعتی انسان مؤمنی بود که البته عاقبت به خیر نیز شد ولی جدا شدن او از پای منبر روحانیت موجب مشکلات بعدی برای این اندیشمند اسلامی شد که همه ما به آنها واقف هستیم.

انتهای پیام/2571/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول