اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خبر داد

اعزام تیم رفع مشکلات صادرات ریلی از سمنان به کشور ترکمنستان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اعزام تیم تخصصی متشکل از برخی صادرکنندگان و کارشناسان اتاق بازرگانی استان سمنان به کشور ترکمنستان به منظور رفع مشکلات صادرات ریلی خبر داد.

اعزام تیم رفع مشکلات صادرات ریلی از سمنان به کشور ترکمنستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان سمنان، مشکلات قضایی برخی واحدهای تولیدی و صنعتی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‏گذاری استان سمنان مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

علی پورنبوی در این جلسه گزارشی از وضعیت صنایع استان سمنان ارائه داد و با اشاره به مصوبات جلسه قبلی ستاد حمایت قضایی از سرمایه‏گذاری، در خصوص مشکلات صادرات کالاهای تولیدی در استان سمنان با استفاده از خدمات ریلی مطالبی بیان کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در نظر داریم با اعزام یک تیم تخصصی متشکل از برخی صادرکنندگان و کارشناسان اتاق بازرگانی استان سمنان به کشور ترکمنستان، مشکلات حمل و نقل ریلی برای صادرکنندگان استان را بررسی کنیم.

مسعود صفری، بازرس کل استان سمنان نیز از برگزاری جلسه پیگیری مشکلات صادرات کالاهای تولیدی استان با استفاده از سیستم ریلی خبر داد.

وی گفت: این جلسه با حضور مدیران دستگاه‏های مربوطه و همچنین مدیرعامل راه‏آهن شمال‏شرق در سازمان بازرسی استان سمنان برگزار شده و مصوباتی را در پی داشته است.

در این جلسه، علی‏اصغر جمعه‏ای رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان با اشاره به جلسه نمایندگان و مسئولان اتاق بازرگانی ایران با حضور ریاست قوه قضائیه گفت: در این جلسه، از دستگاه قضایی استان سمنان به دلیل حمایت قضایی مستمر از تولیدکنندگان و سرمایه‏گذاران نام برده شد.

وی تصریح کرد: به همین مناسبت و در این جلسه، لوح تقدیری با امضای محمد نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی ایران و به نمایندگی از همه فعالان اتاق بازرگانی، به احمد سیاوش‏پور رئیس کل دادگستری استان سمنان تقدیم می‏شود.

مشکلات برخی از شرکت‏های تولیدی از جمله ماهان وارنا، نوکا- صنعت و ایمنی آرمان جام با حضور نمایندگان و مدیران این شرکت‏ها در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‏گذاری استان سمنان مطرح و در جهت رفع مشکلات شرکت‏های تولیدی مذکور تصمیماتی اتخاذ شد.

انتهای پیام/2249/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول