اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تفاهمنامه همکاری بین ستاد کنگره شهدا و صدا و سیمای قزوین منعقد شد

خبرگزاری فارس: تفاهمنامه همکاری بین صدا و سیمای مرکز قزوین و ستاد کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 3 هزار شهید استان قزوین امروز منعقد شد.

تفاهمنامه همکاری بین ستاد کنگره شهدا و صدا و سیمای قزوین منعقد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین امروز به منظور پاسداشت مقام شامخ 3 هزار شهید استان قزوین و افزایش سطح همکاری و تعامل بین صدا و سیمای مرکز قزوین و ستاد کنگره 3 هزار شهید این استان تفاهمنامه‌ای بین صدا و سیمای مرکز قزوین و ستاد کنگره سرداران، امیران و سه هزار شهید استان قزوین منعقد شد.

ضرورت اطلاع‌رسانی بهتر برنامه‌ها و فعالیت‌های ستاد کنگره شهدای استان در بخش‌های مختلف فعال سازی بیشتر کمیته‌های اجرایی ستاد کنگره شهدا از طریق تولید و ساخت برنامه‌های منطبق با کمیته‌ها و معرفی سه هزار شهید استان قزوین در قالب برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و سایر تدابیر رسانه‌ای لازم از اهداف این تفاهم‌نامه ذکر شده است.

همچنین تعامل بهتر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق شبکه قزوین، بهره گیری را رسانه ملی برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای قزوین با تولید برنامه‌های روتین رادیویی و تلویزیونی و استفاده از ظرفیت رسانه مهر در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهدات و معرفی شهدای استان قزوین سه بند دیگر از اهداف این تفاهم‌نامه عنوان شده است.

همچنین تعهدات صدا و سیما مرکز قزوین نیز در 11 بند آمده است که عبارت‌اند از: بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های رسانه ملی اعم از رادیو و تلویزیون برای معرفی شهدای استان و فعالیت‌های ستاد کنگره شهدا، انجام تعامل مناسب و مؤثر با مرکز بسیج سازمان برای شناسایی ساز و کارهای لازم و مناسب در راستای پوشش برنامه کنگره شهدا در زمان برگزاری از شبکه‌های سراسری.

در ادامه تعهدات صدا و سیمای مرکز قزوین عنوان شده: ساخت و تولید 120 برنامه تلویزیونی به منظور معرفی سرداران و امیران شهید استان در طول سال با شیوه‌های جدید کوتاه و مخاطب پسند، اعلام برآورده‌های مالی لازم برای ساخت برنامه‌های مستمر و روتین تلویزیونی به منظور معرفی 3 هزار شهید استان قزوین از تاریخ اول دی ماه 91 و پخش از شبکه استان و همچنین تکرار مجدد آن در سال‌های آتی از تعهدات صدا و سیمای مرکز قزوین است.

اختصاص یک برنامه نگاه روز گزارش و بسته خبری، گفت‌وگوی ویژه خبری برای برنامه‌های ستاد کنگره شهدای قزوین در هر ماه از یکم دی ماه 91، پیش‌بینی یک آیتم ویژه ستاد کنگره شهدا در برنامه‌های سال صدا و سیمای مرکز قزوین با لحاظ اعتبار لازم و همچنین تهیه موسیقی فاخر و ارزشمند ویژه ستاد کنگره شهدای استان با استفاده از توان شعرای برجسته استان و کشور و تصویرگذاری آن از دیگر تعهدات سازمان صدا و سیمای مرکز قزوین در این تفاهم‌نامه ذکر شده است.

در ادامه تعهدات صدا و سیمای مرکز قزوین تصریح شده: تولید برنامه‌های نمایشی و ترکیبی در بخش صدا با هدف معرفی شهدا و اطلاع‌رسانی برنامه‌های ستاد کنگره، استفاده از ظرفیت‌های لازم برای جریان‌سازی رسانه‌ای در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدای عزیز و ستاد کنگره، حضور رئیس کمیته صدا و سیمای ستاد کنگره شهدا در جلسات ستاد کنگره شهدا برای هم‌فکری و تبادل نظر بیشتر و همچنین تعامل لازم با شبکه‌های سراسری برای پوشش برنامه‌های ستاد کنگره شهدای استان و استفاده از ظرفیت گروه تلویزیونی بسیج از تعهدات صدا و سیمای مرکز قزوین در این تفاهم‌نامه است.

همچنین تعهدات ستاد کنگره سرداران، امیران و سه هزار شهید استان قزوین نیز در 4 بند عنوان شد که عبارت‌اند از: به منظور استفاده بهتر و هم‌زمان از تولیدات کمیته جمع‌آوری ستاد کنگره شهدا اعم از صوت و تصویر این آثار به طور تدریجی و مرحله‌ای به صدا و سیما تحویل شود تا نسبت به برنامه‌سازی‌های رسانه‌ای اقدام شده و اصل مستندات نیز به کمیته جمع‌آوری عودت داده شود.

در ادامه تعهدات ستاد کنگره سرداران، امیران و 3 هزار شهید استان قزوین عنوان شده: اعلام زمان قطعی برگزاری کنگره اصلی شهدا به منظور برنامه‌ریزی بهتر صدا و سیمای مرکز قزوین برای جریان‌سازی رسانه‌ای لازم، برگزاری جلسات هم‌فکری و هم‌اندیشی در طول سال با حضور مسئولان صدا و سیما، سپاه و کنگره شهدا و همچنین اعلام سایر برنامه‌هایی که نیازمند توجه به مشارکت کنگره و صدا و سیما در آن احساس می‌شود از سوی دبیر کمیته صدا و سیمای ستاد کنگره شهدا از دیگر تعهدات کنگره شهدای استان در این تفاهمنامه ذکر شده است.

این تفاهم‌نامه به امضای سردار سالار آبنوش دبیر ستاد کنگره سرداران، امیران و سه هزار شهید استان قزوین و همچنین ابوالحسن صادقی جهانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین رسید.

انتهای پیام/2667/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول