اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه 9 دی

ویژه برنامه‌های صدا و سیمای خراسان‌رضوی اعلام شد

خبرگزاری فارس: ویژه‌ برنامه‌های صدا و سیمای خراسان‌رضوی ویژه 9 دی اعلام شد.

ویژه برنامه‌های صدا و سیمای خراسان‌رضوی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ویژه برنامه‌های صدا و سیمای خراسان‌رضوی به مناسبت 9 دی اعلام شد.

فهرست برنامه‌های صداو سیمای خراسان‌رضوی در این ایام از این قرار است:

مستند شور شعور

این مستند، تهیه شده در شبکه استانی سیمای خراسان‌رضوی، مروری دارد بر حوادث و مسائل قبل و بعد از 9 دی ماه سال 88. در این مستند با استفاده از تصاویر آرشیوی و صحبت‌های کارشناسان مسایل سیاسی، به تحلیل و بررسی پیرامون واقعه 9 دی پرداخته می‌شود.

در این مستند فتنه سال 88 و زوایای پیدا وپنهان آن برای مخاطب تجزیه و تحلیل می‌شود.

تهیه کننده و نویسنده این مستند مجید حاتم‌زاده است.

مسابقه پیامکی گوهر بصیرت

مسابقه پیامکی، گرافیکی گوهر بصیرت در 4 قسمت ویژه مناسبت 9 دی در شبکه استانی سیمای خراسان‌رضوی تهیه شده است. سئوالات این مسابقه برگرفته از بیانات و منویات مقام معظم رهبری در خصوص رویداد 9دی از جمله دشمن شناسی، روشنگری، هدایت الهی، ارزش‌های دینی، انقلابی و مذهبی است که از 6 تا 10 دی ماه پخش می‌شود.

کمک هزینه عتبات عالیات برای برندگان شرکت‌کننده در این مسابقه به عنوان جایزه درنظر گرفته شده است.

گفتگو

برنامه گفت‌وگو ویژه 9 دی با حضور کارشناسان مسائل سیاسی به بررسی بحران‌های به وجود آمده از سوی استکبار جهانی پس از  انقلاب اسلامی ایران مانند جنگ تحمیلی و... در شبکه استانی سیمای خراسان‌رضوی می‌پردازد. 

محورهای مطرح شده در این برنامه عبارتند از: حرکت خودجوش مردمی و حضور در لحظه، جدا نبودن مردم از نظام و نظام از مردم، چگونگی شکل‌گیری فتنه سال 88، بصیرت مردم و اتکا به ایمان راز ماندگاری انقلاب اسلامی، نقش و جایگاه خواص در هدایت و انحراف جامعه و در مقابل وظیفه دستگاه‌ها و دولت مردان در قبال مردم همیشه در صحنه، چگونگی مقابله با فتنه و مراقبت از انقلاب و بررسی مدیریت رهبری در مقابل جریان فتنه.

عوامل این برنامه عبارتند از: تهیه‌کننده و محقق: رضا شکری، کارگردان: علی سرادار، مجریان: محمد قاسمی و هادی افشار صفوی، دستیار برنامه:علی قنبرداری.

این برنامه در همین روز ساعت 21 از شبکه استانی سیمای  خراسان‌رضوی پخش می‌شود.

مستند ریزش و رویش

مستند ریزش و رویش به حوادث و فتنه پس از انتخابات سال 88  می‌پردازد. در این برنامه سعی شده ضمن واکاوی اعترافات عده‌ای آشوبگر که درگیری‌های خیابانی را به وجود آوردند از نیات شوم آنان و کشورهای حمایت کننده پرده برداشته و در نهایت به حضور حماسی مردم در روز تاریخی 9 دی‌ماه که به پیروی و تجدید بیعت با ولایت فقیه منتهی می‌شود، می‌پردازد. 

تهیه کننده این مستند عباس غلامپور و کارگردان آن رضا سالار است.

گفتمان بصیرت

میزگرد گفتمان بصیرت با موضوع 9 دی سال 88 در شبکه استانی صدای خراسان‌رضوی تهیه شده است. در این برنامه کارشناسان مسائل سیاسی و تحلیل گران تاریخ انقلاب اسلامی به بررسی فتنه سال 88 و علل و عوامل بروز و ظهور این رویداد و نتایج آن می‌پردازند.

تهیه کننده و کارگردان این میزگرد رضا سلیمانی است.

در سایر برنامه‌های شبکه استانی سیما نیز در به ویژه برنامه جنگ شبانه و برنامه صبحگاهی نسیم شرقی به مدت 4 روز به این مناسبت خاص پرداخته می‌شود. ضمن اینکه مراسم و سخنرانی های سطح شهر درخصوص این مناسبت از شبکه استانی پخش می‌شود.

انتهای پیام/70002/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول