اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زنجان:

دستگاه‏های اجرایی برای جامعه هدف خود برنامه فرهنگی داشته باشند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زنجان با اشاره به اهمیت کتابخانی در جامعه گفت: دستگاه‏های اجرایی برای جامعه هدف خود برنامه فرهنگی داشته باشند.

دستگاه‏های اجرایی برای جامعه هدف خود برنامه فرهنگی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان علی کاظمی ظهر امروز در جلسه امور کتابخانه‏های شهرستان زنجان، اظهار داشت: همه دستگاه‏های اجرایی در شهرستان زنجان باید نسبت به موضوع کتابخوانی حساسیت لازم را داشته باشند.

وی با تاکید فعالیت مستمر و عملکردی دستگاه‌های مختلف شهرستان زنجان در بخش فرهنگی، افزود: ادارات دولتی در حد ظرفیت‏های خود نسبت به موضوع ترویج فرهنگ کتابخوانی در شهرستان زنجان فعالیت داشته باشند.

* ارزیابی جامعی از فعالیت دستگاه‏های اجرایی در شهرستان زنجان صورت گیرد

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زنجان با بیان اینکه باید ارزیابی جامعی از فعالیت دستگاه‏های اجرایی در شهرستان زنجان صورت گیرد، گفت: برای سنجش فعالیت دستگاه‏ها در بخش کتاب و کتابخوانی باید اقدامات مناسبی انجام شود.

وی توجه به نهضت مطالعه در شهرستان زنجان را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: وظیفه و تعهدات دستگاه‏های اجرایی برای تحقق اهداف نهضت باید مورد توجه قرار گیرد.

* جذب مخاطب عامل مهم در تحقق اهداف توسعه کتابخوانی

کاظمی جذب مخاطب را عامل مهم در تحقق اهداف توسعه کتابخوانی در جامعه عنوان کرد و افزود: برنامه دستگاه‏های اجرایی برای توسعه فرهنگ کتابخوانی با توجه به سلایق و خواسته‏های جامعه هدف خود صورت گیرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زنجان آسیب‌شناسی در حوزه فرهنگ کتابخوانی را خواستار شد و خاطرنشان کرد: توجه به نقاط ضعف برای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی مورد توجه باشد.

* نقش رسانه‏ها برای ترویج فرهنگ کتابخوانی ضروری است

وی نقش رسانه‏ها را برای ترویج فرهنگ کتابخوانی ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز زنجان باید نسبت به موضوع کتابخوانی در استان زنجان حساسیت بیشتری داشته باشد.

کاظمی توجه به موضوع کتابخوانی در برنامه‏های فرهنگی را خواستار شد و افزود: در دهه مبارک فجر باید موضوع کتاب و کتابخوانی مورد توجه باشد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زنجان همکاری دستگاه‏های اجرایی برای افزایش سرانه مطالعه در شهر زنجان را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید برای افزایش فرهنگ کتابخوانی بیش از پیش تلاش شود.

انتهای پیام/73002/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول