اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سراسر کشور صورت گرفت

ارسال 700 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی شعر فارسی قرآنی

خبرگزاری فارس: مسئول هماهنگی جشنواره ملی شعر فارسی قرآنی از ارسال بیش از 700 اثر شعر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ملی شعر فارسی قرآنی خبر داد.

ارسال 700 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی شعر فارسی قرآنی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، ملیحه امیرحکیمی اظهار داشت: جشنواره ملی شعر فارسی قرآنی از تاریخ یکم تا 25 دی ماه سال جاری اعلام شده بود که با تمدید مهلت ارسال آثار تا 30 این ماه 700 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی با بیان اینکه داوری این آثار توسط داوران ملی انجام می‌گیرد افزود: داوری آثار پنجم بهمن ماه جاری توسط  چهار داور ملی در شیراز انجام می‌شود.

امیرحکیمی تصریح کرد: این داوران زیر نظر معاونت امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به داوری آثار ارسالی می‌پردازند.

بر اساس این گزارش همچنین مدیر اجرایی جشنواره شعر فارسی قرآنی از ارسال 600 اثر از 25 استان کشور در روزهای پایانی این جشنواره خبر داد.

هیوا قنبری عنوان کرد: استان‌های تهران، اصفهان، خراسان و فارس از بالاترین آمار ارسال آثار برخوردار بوده‌اند.

وی گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره بدون تغییر در 13 بهمن ماه جاری در شیراز برگزار می‌شود و ما میزبان مسئولان کشوری، شاعران برگزیده و همچنین علاقمندان به عرصه ادبیات قرآنی هستیم.

به گزارش فارس، جشنواره شعر فارسی قرآنی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با همکاری معاونت امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه فرهنگی قرآن و عترت عروة‌الوثقی هدایت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول