اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی مرکز اسلامی غرب کشور خبر داد

ارسال 500 اثر به جشنواره سراسری شعر لولاک در کردستان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از ارسال 500 اثر به دبیرخانه جشنواره سراسری شعر لولاک در کردستان خبر داد.

ارسال 500 اثر به جشنواره سراسری شعر لولاک در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهدی صفی‌یاری امروز در جلسه کمیته فرهنگی ستاد دهه مبارک فجر و هماهنگی برگزاری جشن وحدت در بخش کلاترزان که در سالن جلسات مجتمع فجر سنندج تشکیل شد، اظهار کرد: همایش سراسری منادیان وحدت امسال به صورت جشنواره شعر لولاک ویژه نبی مکرم اسلام(ص) برگزار می‌شود.

وی از ارسال 500 اثر به این جشنواره اشاره کرد و بیان داشت: آثار رسیده در چهار زبان فارسی، کردی، عربی و انگلیسی به دبیرخانه جشنوراه ارسال شده است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در تاریخ هفتم بهمن ماه جاری در سنندج برگزار می‌شود، عنوان کرد: در این جشنواره آثار برگزیده قرائت می‌شوند.

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در بخش دیگری از سخنانش خواستار تجلیل از فعالان فرهنگی، قرآنی و هنری روستایی در هفته وحدت شد.

صفی‌یاری اظهارداشت: لازم است در مراسم‌های گرامیداشت هفته وحدت کارشناسان به آسیب‌هایی که منجر به برهم زدن وحدت مسلمین می‌شود بپردازند.

بخشدار کلاترزان نیز در این جلسه تصریح کرد: در مراسم جشن بزرگ هفته وحدت از سید حسام‌الدین حسینی و سیدباباعلی احمدی که تاکنون 23 مسجد در این بخش احداث کردند و هم‌چنین 13 نفر از خادمان نمونه فرهنگ عمومی کلاترزان تجلیل می‌شود.

جمال مرادی با اشاره به جمعیت 28 هزار نفری بخش کلاترزان، عنوان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در این جشن بزرگ حدود 1000 نفر از مردم شهر و روستاهای این بخش شرکت کنند.

وی از مسئولان برای برگزاری این جشن بزرگ در شهر شویشه قدردانی کرد و افزود: سالن ورزشی شهر شویشه برای برگزاری این مراسم مهم و مردمی انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه بخش کلاترزان دارای 49 روستاست، عنوان کرد: این بخشداری سابقه‌ای 85 ساله دارد ولی با این وجود انجام فعالیت‌های فرهنگی بسیار کم‌رنگ بوده که امسال با همت مسئولان شهرستان سنندج ارتقای برنامه‌های فرهنگی در این بخش در اولویت قرار گرفته است.

انتهای پیام/79003/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول