اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرجشنواره سراسری شعر لولاک کردستان خبر داد

ارسال 450 اثر به دبیرخانه جشنواره شعر لولاک

خبرگزاری فارس: دبیرجشنواره سراسری شعر لولاک استان کردستان از ارسال 450 اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: این آثار شامل اشعار شاعران سراسر کشور است.

ارسال 450 اثر به دبیرخانه جشنواره شعر لولاک

مهدی صفی‌یاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این جشنواره در قالب اشعاری در مدح رسول اکرم(ص) به زبان‌های فارسی، کردی و ترکی در شهرستان سنندج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره سراسری شعر لولاک در راستای برگزاری چهارمین همایش سراسری منادیان وحدت اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار می‌شود، افزود: این همایش با همکاری حوزه هنری، مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و کانون مداحان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فراخوان جشنواره شعر لولاک تا 28 دی‌ماه جاری تمدید شده است، بیان کرد: علاقمندان و شاعران می‌توانند آثار خود را با موضوعات این جشنواره به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

دبیر جشنواره سراسری شعر لولاک به موضوعات این جشنواره اشاره کرد و یادآور شد: عاشقانه‌هایی تقدیم به ساحت مقدس رسول خدا(ص)، محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) و پیامبر اعظم(ص) پیام‌آور رحمت منادی وحدت از موضوعات این جشنواره است.

صفی‌یاری اضافه کرد: هر شاعر می‌تواند سه اثر از آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره واقع در اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان ارسال کند.

وی در پایان گفت: علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اینترنتی جشنواره با آدرس www.loovlak.ir  مراجعه نمایند.

انتهای پیام/79007/ق10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول