اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شعبه دوم دادگاه انقلاب کرمان خبر داد

محکومیت 8 عضو باند توزیع شیشه در کرمان به اعدام

خبرگزاری فارس: رئیس شعبه دوم دادگاه انقلاب کرمان گفت: هشت عضو باند حرفه‌ای توزیع مواد مخدر صنعتی در کرمان به اعدام محکوم شدند.

محکومیت 8 عضو باند توزیع شیشه در کرمان به اعدام

 فرج‌الله کارگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: باند بزرگ توزیع مواد مخدر که فعالیت اصلی آنها توزیع مواد روانگردان از نوع شیشه بود که مواد را از تهران تهیه و به صورت زنجیره‌ای در کرمان توزیع می‌کردند.

وی بیان داشت: اعضای اصلی این باند 10 نفر بودند که هشت نفر آنها به اعدام محکوم و دو نفر دیگر نیز به تحمل حبس ابد و شلاق محکوم شدند و تمام اموال و درآمدهای ناشی از جرم این باند به نفع دولت ضبط شد.

این مقام قضائی گزارش‌های مردمی و درایت و پیگیری ماموران مبارزه با مواد مخدر و دستگاه قضائی را عامل اصلی زمین‌گیر شدن این باند ذکر کرد و ابراز داشت: این باند به حدی فعال بوده که پس از دستگیری اعضای اصلی آنها مواد روان‌گردان در کرمان کمیاب و قیمت آن نیز رو به افزایش نهاده است.

کارگر خاطرنشان کرد: اکثر افراد این باند دارای سابقه بوده و جرائمی از قبیل آدم‌ربایی، جعل، اخلال در نظم عمومی و سرقت را در پرونده دارند و عوامل اصلی تولید‌کننده این مواد در تهران هستند که دستور پیگیری، شناسایی و تعقیب قضائی آنها نیز صادر شده است.

وی گفت: در زمان دستگیری اعضای این باند علاوه بر کشف حدود شش کیلوگرم شیشه مقدار زیادی پایپ مخصوص استعمال این مواد، فندک‌های مخصوص استعمال شیشه، دستگاه پول‌شمار و تعداد زیادی چک‌های دریافتی نیز کشف شد که نشان از فعالیت گسترده این باند دارد.

رئیس شعبه دوم دادگاه انقلاب تصریح کرد: آرای قطعی و حضور صادر شده و موقوف به تنفیذ رأی صادره توسط دادستان کل کشور و رئیس عالی کشور است.

انتهای پیام/2446/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول