اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سحرگاه شنبه

قاتل خیابان امام(ره) ارومیه به دار مجازات آویخته شد

خبرگزاری فارس: قاتل خیابان امام(ره) ارومیه که یکی از شهروندان را توسط سلاح سرد به قتل رسانده بود سحرگاه امروز به دار مجازات آویخته شد.

قاتل خیابان امام(ره) ارومیه به دار مجازات آویخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه قاتل شاگرد کفش‌فروشی خیابان امام(ره) ارومیه که روز 13 آبان‌ماه مرتکب این جنایت شده بود، سحرگاه امروز در ملأعام به دار مجازات آویخته شد.

ح. پ که در میان جمعیت حاضر در خیابان امام(ره) ارومیه و در داخل مغازه کفش‌فروشی مرتکب قتل به‌وسیله شمشیر شده بود، پس از برگزاری دادگاه علنی و انجام مقدمات لازم به مجازات عمل خود رسید.

اعدام این جوان که بنا به گفته مسئولان مرتبط دارای جرائم کیفری و جزائی دیگری نیز بوده ساعت 6 سحرگاه شنبه در خیابان امام(ره) و در مقابل دیدگاه تعدادی از شهروندان ارومیه‌ای انجام شد.

اولین جلسه دادگاه قاتل این پرونده روز 8 آذرماه و به‌صورت علنی برگزار شد که در آن اولیای دم و دادستان ارومیه تقاضای مجازات شدید قاتل را داشتند و هم‌اکنون این درخواست به تحقق پیوسته و مردم ارومیه شاهد اجرای عدالت شدند.

این جوان به‌همراه 4 تن از دوستانش در روز حادثه مرتکب قتل شده ‌بود که هم‌دستانش در حال گذراندن مراحل پرونده و مجازات خود هستند.

انتهای پیام/61003/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول