اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قتل در اهر و دستگیری در پارس‌آباد اتفاق افتاد

دستگیری قاتل 19 ساله با استفاده از سیستم‌های مخابراتی

خبرگزاری فارس: قاتل فراری خیابان رسالت اهر با استفاده از سیستم‌های مخابراتی در پارس‌آباد اردبیل دستگیر شد.

دستگیری قاتل  19 ساله با استفاده از سیستم‌های مخابراتی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان آذربایجان‌شرقی، قاتل فراری که در خیابان رسالت شهرستان اهر با یک جوان 19 ساله درگیر و با ضربات چاقو از ناحیه گردن او را به قتل رسانده بود با پیگیری‌های بازپرس و نیروهای انتظامی و همچنین با استفاده از سیستم‌های مخابراتی پس از 24 ساعت دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

بنابر گزارش پلیس 110 ساعت 21.45 هفدهم دی امسال یک مورد درگیری منجر به قتل در خیابان رسالت شهرستان اهر به وقوع پیوسته که ماموران انتظامی همچنین بازپرس بلافاصله در محل حاضر شد.

بر اساس این گزارش، بنابر تحقیقات اولیه و اعلام شاهدان مشخص شد که مقتول فردی به هویت « ع ـ الف » 19 ساله توسط فردی به هویت «الف - م» که او نیز حدوداً 19 سال داشته است با ضربات چاقو از ناحیه گردن مورد جرح واقع شده که مقتول در اثر شدت جراحات وارده فوت و قاتل نیز از محل فرار کرده است و پرونده به شعبه اول بازپرسی ارجاع و تحقیقات در زمینه محل اختفای ضارب ادامه یافت.

نهایتاً به وسیله سیستم‌های مخابراتی محل اختفای متهم شناسایی و در شهرستان پارس‌آباد استان اردبیل شناسایی و دستگیر و برای رسیدگی به شعبه اول بازپرسی دلالت گردیده و تحقیقات و بررسی‌های لازم در خصوص این پرونده در جریان است.

انتهای پیام/60003/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول