اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری خراسان‌رضوی:

اجرای دقیق و سریع قانون از مهم‌ترین مطالبات به حق مردم است

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری خراسان‌رضوی گفت: یکی از مهم‌ترین مطالبات به حق مردم و مسئولان عالی از مجموعه قضایی اجرای دقیق و سریع قانون است.

اجرای دقیق و سریع قانون از مهم‌ترین مطالبات به حق مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سید حسن شریعتی ظهر امروز در جلسه شورای معاونان دادگستری خراسان‌رضوی اظهار کرد: صدور آراء متناسب و قاطع سبب پیشگیری از وقوع جرایم می‌شود و یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های مورد توجه در برنامه توسعه قضایی افزایش سرعت رسیدگی به پرونده‌ها در عین توجه کافی بر صدور آراء از سوی قضات رسیدگی‌کننده است.

رئیس دادگستری خراسان‌رضوی افزود: مسئولان مجموعه قضایی باید متناسب با سیاست‌های کلان دستگاه قضایی و برنامه‌های مدون ابلاغی از ناحیه ستاد دادگستری استان برنامه‌ریزی بلند مدت و کوتاه مدت برای تسریع در انجام وظایف و تکالیف خود داشته باشند؛ به طوری‌که این برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات سبب تسهیل دسترسی مردم به مجموعه قضایی و ارتقای سطح رضایتمندی مراجعان شود.

شریعتی تاکید کرد: مسئولان در تمام واحدهای قضایی باید نسبت به مسائل و رویدادها اشراف کامل داشته و ضمن رصد کردن آنها نسبت به پیگیری مشکلات و پرونده‌ها تا حصول نتیجه مطلوب اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین مطالبات به حق مردم و مسئولان عالی از مجموعه قضایی اجرای دقیق و سریع قانون است و باید قانون، شرع، بخش‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های واصله ملاک عمل مسئولان واحدهای قضایی در استان قرار داده شود.

انتهای پیام/70022/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول