اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی دادگستری خراسان‌رضوی:

طرح ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی انتخاباتی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته اطلاع‌رسانی دادگستری خراسان‌رضوی گفت: هماهنگی‌های لازم برای طرح ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی انتخاباتی انجام شده است تا با اقدامات پیشگیرانه شاهد وقوع کمترین مشکل باشیم.

طرح ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی انتخاباتی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی اردکانیان ظهر امروز در حاشیه جلسه کارگروه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در جمع خبرنگاران در ارتباط با برنامه‌های این جلسه اظهار کرد: سومین جلسه این کارگروه با حضور مسئولان نهادهای انتظامی، امنیتی، قضایی، نظارتی و اجرایی و به ریاست معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌رضوی در محل مجتمع قضایی امام خمینی (ره) مشهد برگزار شد.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی دادگستری خراسان‌رضوی افزود: در این جلسه میزان انجام مصوبات جلسه گذشته مورد بررسی قرار گرفت و بر همین اساس مشخص شد تمام مصوبات جلسه گذشته توسط نهادها و سازمان‌های عمل کننده، به نحو مطلوب به مرحله اجرا درآمده است.

اردکانیان خاطر نشان کرد: در این جلسه همچنین آخرین اخبار و تحلیل‌ها در مورد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط مسئولان حاضر در جلسه مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به مسائل مطرح شده در این جلسه گفت: یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این کارگروه بررسی مسائل انتخابات از زوایای مختلف؛ توسط مسئولان است.

سرپرست کارگروه رسانه و مطبوعات شورای پیشگیری از وقوع جرم خراسان‌رضوی تصریح کرد: رصد و کنترل فضای مجازی به عنوان یکی از بسترهای وقوع جرایم به‌ویژه در حوزه انتخابات از جمله مواردی بود که توسط مسئولان طرح و سیاست‌های موجود در این حوزه تشریح شد.

اردکانیان یادآور شد: یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این جلسه تأکید بر نقش مؤثر رسانه‌ها در ترویج اخلاق‌مداری و قانون‌گرایی در جامعه بود و از رسانه‌ها خواسته شد تا همانند گذشته به عنوان بازوی توانمند مسئولان نقش مطلوب و مؤثر خود را در ایجاد فضای سالم و برگزاری انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم بزرگوار ایفا کنند.

وی از اجرای طرح ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی در این ایام خبر داد و افزود: هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شده است تا با اقدامات پیشگیرانه شاهد وقوع کمترین مسئله باشیم.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی دادگستری خراسان‌رضوی با اشاره به حجم وسیع عملیات روانی دشمن گفت: مهم‌ترین بازیگران در عرصه اجرای عملیات روانی دشمن رسانه‌های بیگانه، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی هستند و در همین راستا اطلاع‌رسانی از ترفندهای تبلیغاتی و محورهای عملیات روانی به کار رفته در اخبار و برنامه‌های تحلیلی این شبکه‌ها بسیار اهمیت پیدا می‌کند.

اردکانیان با اشاره به اقدامات مجموعه قضایی در مواجهه با فضای مجازی گفت: تشکیل هسته‌های تخصصی از نیروهای مردمی و کاربران و کارشناسان در کنار کارگروه مبارزه با جرایم سایبری و کارگروه رسانه و مطبوعات و همچنین برگزاری جلسات مشترک هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی، توانسته است بستر مناسب برای ارتقای آگاهی‌های عمومی در این زمینه را فراهم کند و قطعاً بهره‌برداری مفید و حضور هوشمندانه در این‌گونه فضاها می‌تواند به خنثی‌ شدن بسیاری از ترفندهای دشمنان و تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها مؤثر واقع شود.

انتهای پیام/70022/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول