اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدشت خبر داد

افتتاح 15 طرح عمرانی خدماتی در پلدشت

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدشت گفت: دهه فجر امسال 15 پروژه عمرانی و خدماتی در پلدشت افتتاح می‌شود.

افتتاح 15 طرح عمرانی خدماتی در پلدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدشت جبار طالبی صبح امروز در دومین جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در پلدشت که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: دهه فجر امسال تلاش شده تا پربارتر از سال‌های گذشته برگزار شود چرا که با پیشرفت‌های بیشتر ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف دشمنان انقلاب امسال بیشتر از سال‌های گذشته به عملکرد مسئولان نظام چشم دوخته‌‌اند.

وی از افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی متعدد در این شهرستان خبر داد و افزود: امسال 15 طرح عمرانی و خدماتی در پلدشت افتتاح می‌شوند.

طالبی با اشاره به هزینه‌کرد در این زمینه، تصریح کرد:بیش از 11 میلیارد و 300 میلیون تومان برای بهره‌برداری از این طرح‌ها هزینه شده است.

وی با اشاره به مهم‌ترین این طرح‌ها اعلام کرد: افتتاح بخشی از مساکن مهر پلدشت، چندین واحد تولیدی و خدماتی، ساختمانی دهیاری و مجتمع خدماتی پلدشت بهزیستی از جمله مهم‌ترین این پروژه‌ها هستند.

فرماندار پلدشت در ادامه با بیان اینکه امسال علاوه بر این شاهد برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در این شهرستان خواهیم بود، گفت: برگزاری مسابقات ورزشی و علمی، به صدا درآوردن زنگ انقلاب، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از جمله برنامه‌های فرهنگی است که در دهه فجر عملیاتی می‌شوند.

طالبی اظهار داشت: غنابخشی به این برنامه‌ها نیز از مهم‌ترین موضوعاتی است که مدنظر قرار گرفته است.

انتهای پیام/61001/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول