اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس مشهد خبر داد

کشف و پاک‌سازی 147 پاتوق معتادان در مشهد

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس مشهد از کشف و پاک‌سازی 147 پاتوق معتادان در مشهد خبر داد.

کشف و پاک‌سازی 147 پاتوق معتادان در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احد کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد در تشریح عملیات گسترده طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد اظهار کرد:تیم‌های مجری این عملیات غافلگیرانه نقاط از پیش شناسایی شده در مناطق مختلف شهر مشهد را به طور همزمان پاکسازی و 65 سارق حرفه‌ای خیابانی را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: همچنین در این عملیات 30 دستگاه خودرو سرقتی و 11 دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

کریمی خاطر نشان کرد: 8 تن از اراذل و اوباش در این عملیات مشترک که با حضور تیم‌های گشت و کنترل پلیس مشهد، پلیس امنیت عمومی، پلیس مبارزه با مواد مخدر و تیم‌های ورزیده یگان ویژه پلیس خراسان‌رضوی به اجرا درآمد دستگیر شدند.از این افراد 17 قبضه سلاح سرد شامل 4 قبضه چاقو، 10 قبضه شمشیر و سه قبضه قمه کشف شده است.

فرمانده پلیس مشهد تاکید کرد: افسران مبارزه با مواد مخدر کلانتری شهرک شهید رجایی در مرحله نخست اجرای این طرح با دستگیری یکی از عاملان اصلی تهیه و توزیع مواد افیونی، بیش از 15 کیلوگرم تریاک، مبلغ 55 میلیون تومان وجه نقد را کشف کردند.

وی با اشاره به این مطلب که در اجرای طرح تشدید مبارزه با اراذل و اوباش و سارقان خشن خیابانی 16 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، شیشه و کریستال کشف شده است، گفت: 22 دستگاه خودرو و 275 دستگاه موتورسیکلت مزاحم نیز توقیف و به پارکینگ‌های سطح شهر مشهد انتقال یافته‌اند.

احدی افزود: همچنین در این بازرسی 147 پاتوق معتادان خطرناک و توزیع‌کنندگان موادمخدر کشف و پاک‌سازی شد.

فرمانده پلیس مشهد از همکاری شهروندان با پلیس در اجرای این عملیات ضربتی تشکر کرد و گفت: تحقیقات از متهمان دستگیر شده برای اجرای مراحل دیگری از طرح ارتقای امنیت محله‌محور ادامه دارد.

انتهای پیام/70017/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول