اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری ارومیه تاکید کرد

ضرورت ایجاد کمپ نگهداری متکدیان شهری در ارومیه

خبرگزاری فارس: مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری ارومیه گفت: ایجاد کمپ برای نگهداری متکدیان شهری در ارومیه ضروری است.

ضرورت ایجاد کمپ نگهداری متکدیان شهری در ارومیه

مسعود شیخی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری اقدامات خود را در قالب 25 مورد اجرا می‌کند که در همین راستا فعالیت‌های مناسبی توسط کارکنان این مدیریت در سال‌های اخیر انجام شده است.

وی افزود: در 8 ماه سال جاری برخورد با تخلفات انجام‌ گرفته در ارومیه شدت بیشتری یافته که از مهم‌ترین این اقدامات می‌توان به برخورد با 682 مورد پی‌ریزی ساختمان‌های مسکونی اشاره کرد.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری ارومیه در ادامه با اشاره به 765 مورد آجرچینی غیرمجاز در برخی مناطق شهر خاطر نشان کرد: در همین مدت بیش از یک‌هزار و 750 مورد ساخت و ساز بدون پروانه انجام شده بود که با هشیاری ماموران و تماس‌های مردمی رفع تخلف شده است.

وی در خصوص سایر اقدامات این مرکز در هشت ماه عنوان کرد: جلوگیری و توقف بیش از 2 هزار و 600 مورد عملیات ساخت و ساز، 194 مورد پلمپ ساختمان، مقابله با 59 مورد فک پلمپ غیرمجاز و 734 مورد ساخت و ساز خلاف پروانه از دیگر اقداماتی است که در این مدت انجام شده است.

شیخی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین توسط مردم در تمام نقاط شهر بیان داشت: گشت‌های این مرکز به‌صورت شبانه‌روزی در حال کنترل موارد غیرقانونی بوده و در همین راستا شماره‌های 3652220 و 3651924 برای تماس شهروندان در راستای اعلام موارد خلاف آماده دریافت نظرات هستند.

این مسئول تماس‌های انجام‌ گرفته از ابتدای سال را بیش از 40 مورد در شبانه‌روز اعلام کرد و خواستار توجه بیشتر مردم به مباحث ساخت و ساز غیرقانونی و سایر موارد خلاف مقررات در سطح شهر شد.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری ارومیه متذکر شد: متکدیان سطح شهر که توسط کارکنان این مدیریت جمع‌آوری می‌شوند به‌دلیل نبود محلی برای نگهداری آن‌ها پس از تحویل به بهزیستی و سایر مراجع قانونی شاهد بازگشت مجدد به سطح شهر هستیم که در این مورد تدابیر لازم اندیشیده و اجرا شود.

 انتهای پیام/61003/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول