اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فهرج اعلام کرد

فهرج رتبه نخست اشتغال‌زایی کرمان/ تصویب 12 میلیارد تومان طرح کشاورزی

خبرگزاری فارس: فرماندار فهرج گفت: این شهرستان در 9 ماهه سال جاری رتبه نخست اشتغال‌زایی را در سامانه رصد استان کسب کرده است.

فهرج رتبه نخست اشتغال‌زایی کرمان/ تصویب 12 میلیارد تومان طرح کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حسین زین‌الصالحین ظهر امروز در جمع مردم فهرج اظهار داشت: سهمیه تعهد ایجاد اشتغال شهرستان فهرج 535 نفر بوده که تاکنون برای 502 نفر اشتغال‌زایی و 93 درصد تعهد شهرستان محقق شده است.

وی با بیان اینکه فهرج در 9 ماهه سال جاری رتبه نخست اشتغالزایی را در سامانه رصد استان کسب کرده است، افزود: تاکنون برای 100 نفر از جوانان فاقد کار در راه آهن جنوب شرق کشور و 200 نفر نیز جذب آموزش و پرورش شده‌اند.

فرماندار فهرج از پرداخت 4 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی از سوی صندوق مهر برای ایجاد اشتغال در شهرستان فهرج خبر داد و گفت: 12 میلیارد تسهیلات کشاورزی در کارگروه توسعه کشاورزی مصوب و به بانک‌های عامل معرفی شده است.

زین‌الصالحین از بهره‌برداری باند دوم محور فهرج – نرماشیر در حوالی روستای ضیاد‌آباد تا فهرج خبر داد و بیان داشت: این طرح با اعتبار 8 میلیارد تومان در ایام دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از دوبانده شدن جاده فهرج - شورگز در پروژه‌های مهر ماندگار خبر داد و عنوان کرد: این طرح به طول 56 کیلومتر و با اعتبار 32 میلیارد تومان تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد.

* تجلیل از برترین‌های مسابقات طرح تربیت حافظان قرآن

نفرات برتر مسابقات طرح تربیت حافظان قرآن کریم در فهرج به مناسبت هفته وقف تجلیل شدند.

زینب هادی‌عباس‌زاده و فاطمه نصیری حافظ پنج جزء قرآن کریم و سحر فهیمی حافظ یک جزء قرآن کریم به عنوان نفرات برتر معرفی و با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شدند.

مسابقات طرح تربیت حافظان قرآن کریم با حضور 65 نفر شرکت‌کننده در فهرج برگزار شد.

انتهای پیام/80013/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول