اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دانش‌آموزان و اولیا انجام شد

برگزاری کارگاه آسیب‌های مواد مخدر در سعدآباد

خبرگزاری فارس: کارگاه آموزشی آسیب‌های اجتماعی با محوریت مواد مخدر در سعدآباد برگزار شد.

برگزاری کارگاه آسیب‌های مواد مخدر در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، رئیس آموزش و پرورش سعدآباد بعد از ظهر امروز در این آیین اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد تاثیرگذار در جامعه است و علاوه بر تعلیم دانش‌آموزان باید نسبت به تربیت این عزیزان نیز اهتمام ورزیم.

جعفر امیری‌زاده افزود: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای دانش‌آموزان از اولویت‌های این نهاد است و به ویژه در حوزه آسیب‌های اجتماعی فعالیت مناسبی انجام گرفته است.

وی یادآور شد: افزایش سطح کیفی آموزش‌ها و توانمندسازی دانش‌آموزان برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی از اهداف این برنامه‌هاست.

 مدرس این دوره نیز گفت: کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی با محوریت اعتیاد ویژه مدیران و مربیان پرورشی و بهداشت مدارس برگزار شده است.

مهدیه برازجانی هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی مدیران و مربیان پرورشی و اولیاء دانش‌آموزان با انواع مواد مخدر و قرص‌های روان گردان عنوان کرد.

 وی اظهار داشت: آگاه سازی افراد جامعه در راستای پیشگیری از آسیب‌های مواد مخدر و قرص‌های روان گردان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این دوره است.

برازجانی همچنین در ارتباط با اثرات زیانبار انواع مواد مخدر از جمله حشیش، تریاک و انواع قرص ‌ای روان‌گردان که در کمین دانش‌آموزان است مطالبی را بیان کرد.

مسئول بهداشت اداره آموزش و پرورش سعدآباد نیز اظهار داشت: ارتقا سلامت دانش‌آموزان و پیشگیری از آسیب‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های این کارشناسی در سال تحصیلی جاری است.

محمدعلی ابراهیم‌پور تصریح کرد: امید است در سایه همفکری و هم‌اندیشی ایفای نقش مراقبان سلامت مدارس، عنایت مدیران مدارس و به ویژه با تعامل بهتر با نیروی انتظامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر گام‌های عملی بلندتری را در این راستا برداریم.

انتهای پیام/2451/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول