اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مبارکه:

14 کمیته فعالیت‌های دهه فجر مبارکه را ساماندهی می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مبارکه گفت: 14 کمیته فعالیت‌های دهه فجر شهرستان مبارکه را ساماندهی و اجرا می‌کنند.

14 کمیته فعالیت‌های دهه فجر مبارکه را ساماندهی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، حسین رحیمی ظهر امروز در جلسه ساماندهی دهه فجر شهرستان مبارکه اظهار کرد: این اتفاق بزرگ در طول و عمق و تأثیرگذاری آن عالم‌گیر و دائمی بوده و اثربخشی آن تا قرن‌ها ادامه دارد.

وی افزود: امروزه حرکت‌های تحول‌ساز در دنیا به صورت مستقیم و مانند بیداری اسلامی کشورهای عربی و یا غیرمستقیم همانند جنبش 99 درصدی نظام سرمایه‌داری نمود پیدا کرده که همه آنها الگو گرفته از انقلاب اسلامی در ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مبارکه بصیرت را مهم‌ترین عامل شکست دشمن و پیروزی ملت ایران دانست و گفت: یکی از مناسبت‌هایی که می‌توان در آن به بصیرت‌آموزی و بصیرت‌اندوزی قشر جوان اندیشید همین برنامه‌های دهه مبارک فجر است.

وی افزود: لازم است در بخش‌ها و دهستان‌ها و روستاها توسط بخشداران و دهیاران و دهداران و با همکاری و همیاری همه مسئولان اعم از فرهنگی و غیرفرهنگی برنامه‌های مناسب در راستای برگزاری باشکوه دهه فجر در سراسر این شهرستان تدوین شود.

رحیمی تصریح کرد: در این راستا مسئولان در کمیته‌های برگزاری برنامه‌های دهه فجر باید از ظرفیت‌ها و پتاسیل‌های نسل جوان استفاده کرده و از خلاقیت‌ها و استعدادهای آنان در برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر بهره کافی را ببرند.

وی گفت: انقلاب اسلامى در همه‏ ابعاد فردى و اجتماعى، داخلى و خارجى، سیاسى و اقتصادى و فرهنگى، اهداف بسیار بلندى براى مردم و دولت ترسیم نموده و این اهداف عمدتاً برگرفته از قرآن و سنت است.

انتهای پیام/63013/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول