اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر فوتبال/

سایپا حریف ساده‌ای برای سپاهان نیست

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال سپاهان برای کم کردن فاصله‌اش با تیم استقلال و سایر تیم‌های صدرنشین کم کند، باید دیدار با سایپا را با پیروزی پشت سر بگذراند، هر چند که حریف ساده‌ای را پیش رو ندارد.

سایپا حریف ساده‌ای برای سپاهان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات هفته بیست‌ و‌ دوم لیگ برتر فوتبال روزهای جمعه و شنبه پیگیری می‌شود و در یکی از دیدارهای این هفته تیم سپاهان با سایپا دیدار می‌کند.

طلایی‌پوشان که نیم فصل دوم را با دو شکست متوالی آغاز کرده و از صدرنشینی جدا شد اما با برد شیرینی که در دربی اصفهان به دست آورد، از لحاظ انگیزشی به سود این تیم شد.

شاگردان کرانچار برای مدعی ماندن نیاز مبرمی به کسب برد در دیدارهای آینده دارند زیرا با توجه به اختلاف امتیازی به دست آمده با تیم استقلال، نماینده اصفهان در نیم فصل دوم کار دشواری پیش رو دارد زیرا از یک سو باید در دیدارهای آینده‌اش به برتری برسد و از سوی دیگر منتظر لغزش استقلال و نتیجه نگرفتن سایر مدعیان باشد.

در آن سوی میدان تیم سایپا نیز تیم دست و پا بسته‌ای نیست که برد قابل تصوری را برای سپاهان کنار بگذاریم زیرا این تیم نیز هفته گذشته تساوی کسب کرده و طبیعی است که در دیدار خانگی به دنبال کسب برد باشد.

تیم سپاهان که طی سه دوره گذشته مسابقات لیگ سه عنوان قهرمانی متوالی کسب کرده است، برای تحقق این مهم در سال چهارم مسیر دشواری را باید پشت سر بگذارد.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول