اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون رفاه اجتماعی کرمان:

مأموریت بسیج کارگری رفع مشکلات عرصه تولید است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: مأموریت بسیج کارگری رفع مشکلات عرصه تولید و افزایش کیفیت محصولات تولیدی داخل کشور است.

مأموریت بسیج کارگری رفع مشکلات عرصه تولید است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسن رحمانی در جلسه شورای عالی قشر بسیج کارگری استان کرمان با بیان اینکه بسیج کارگری رفع مشکلات کارگران و کارفرمایان را در اولویت کاری خود قرار داده است، اظهار داشت: مأموریت بسیج کارگری افزایش کیفیت تولید و کمک به مجموعه‌های تولیدی برای ارتقای کمی و کیفی تولیدات است.

وی با اشاره توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: امروز روز امتحان بزرگی برای ملت ایران است، استکبار جهانی زخم‌خورده از انقلاب اسلامی بوده و همیشه به فکر آسیب رساندن به ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی است که همیشه پرچم‌دار نهضت بیداری اسلامی در جهان است.

رحمانی بسیج را میدان‌دار و پیشتاز در عرصه خدمت به مردم عنوان کرد و بیان داشت: بسیج کارگری همواره در خدمت کارگران و کارفرمایان بوده و از هیچ کوششی در راستای حل مشکلات کارفرمایان و کارگران در عرصه تولید دریغ نمی‌کند.

علی نخعی عضو شورای عالی قشر بسیج کارگری استان گفت: مردان و زنان این کشور باید بر اساس تفکر و ایده بسیج که نشأت گرفته از قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است در بحث اقتصادی نیز درس فراموش نشدنی به دشمنان اسلام دهند.

وی با بیان اینکه بسیج طی 33 سال گذشته امتحانات بزرگ پیش رویش را با سرافرازی پشت سر گذاشته است، عنوان کرد: قشر بسیج کارگری نیز امروز همچون دیگر اقشار بسیجی ایران اسلامی با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در مقوله اقتصاد مقاومتی برگ زرین دیگری به تاریخ طلایی انقلاب اسلامی اضافه می‌کنند.

حسین ‌خانی مسئول سازمان بسیج کارگری استان کرمان با بیان اینکه حضور بسیج و توجه به فرهنگ بسیجی در کارخانجات و مراکز تولیدی نقش بسزایی در کسب موفقیت مراکز تولیدی دارد، گفت: سازمان بسیج کارگری استان آمادگی دارد تا به صورت جدی در زمینه رفع مشکلات کارگری و تولیدی استان اقدامات مثمر ثمری را انجام دهد.

در این جلسه مقرر شد، ضمن برگزاری منظم جلسات شورای عالی قشر بسیج کارگری استان کرمان در واحدهای کارگری، مشکلات پیش‌ روی کارفرمایان نیز به صورت جزئی و کلی شناسایی و در زمینه رفع آنها اقدامات اصلاحی انجام گیرد.

انتهای پیام/2446/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول