اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی:

در جشنواره ممتازین هزار دانش‌آموز بسیجی استان مرکزی ثبت‌نام کردند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی از ثبت‌نام هزار نفر از دانش‌آموزان بسیجی استان در جشنواره ممتازین، مخترعین و مبتکرین بسیجی خبر داد.

در جشنواره ممتازین هزار دانش‌آموز بسیجی استان مرکزی ثبت‌نام کردند

مجید مهرجو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: ثبت‌نام شانزدهمین مرحله استانی جشنواره ممتازین، مخترعین و مبتکرین بسیجی از آذر ماه آغاز و تا اول بهمن ماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: مرحله استانی جشنواره ممتازین، مخترعین و مبتکرین بسیجی بهمن ماه امسال برگزار می‌شود و افراد برگزیده به مرحله کشوری رقابت‌ها راه خواهند یافت.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه مرحله کشوری این رقابت‌ها اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود، بیان داشت: بسیجیان علاقمند به شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان نسبت به ثبت نام خود اقدام کرده و سپس مدارک خود را به پایگاه‌های مقاومت تحویل دهند.

مهرجو گفت: جشنواره ممتازین، مخترعین و مبتکرین دانش‌آموزان بسیجی با هدف معرفی الگوهای علمی موفق و پر تلاش، معرفی نخبگان علمی، حمایت از دستاوردهای علمی و ایجاد زمینه تلاش علمی در مدارس، شناسایی و تجلیل از نخبگان علمی بسیجی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/87004/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول