اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش کودک و عروسکی

اسامی داوران جشنواره سراسری تئاتر بسیج اعلام شد

خبرگزاری فارس: یدالله وفتداری، بهرام شاه‌محمدلو و شهرام کرمی به‌عنوان داوران بخش کودک و نوجوان و عروسکی دهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج معرفی شدند.

اسامی داوران جشنواره سراسری تئاتر بسیج اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از ستاد اجرایی بخش کودک و عروسکی دهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج، رئیس ستاد اجرایی بخش کودک و عروسکی دهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج (شاهرود) گفت: در این بخش سه داور مطرح کشوری، تئاترهای راه یافته به این جشنواره را قضاوت می‌کنند.

عباس اعتماد افزود: یدالله وفاداری مدرس تئاتر دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و عضو شورای سیاست‌گذاری تئاتر استان تهران، عضو شورای هنری پرورش فکری کودکان و ... است.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود اضافه کرد: وی متولد سال 1326 از استان تهران است که پیش از این چندین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را اجرا کرده است.

اعتماد تصریح کرد: بهرام شاه‌محمدلو کارگردان، تهیه کننده و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است و یکی از تشکیل‌دهندگان نخستین گروه مرکز حرفه‌ای تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 1350 بود، در سال 1352 تحصیلاتش را در رشته هنرهای نمایشی دانشکده هنرهای زیبا به پایان برده‌ و از آثار تلویزیونی وی می‌توان به مجموعه آقای حکایتی (کودک و نوجوان) و سریال گرگ‌ها در نقش هامون اشاره کرد.

وی ادامه داد: از فعالیت‌های وی در تئاتر، می‌توان ایفای نقش در نمایش "افرا" یا "روز می‌گذرد" در 1386 و شرکت در نمایش "دو لیتر در دو لیتر صلح" در سال 1391 را نام برد.

رئیس ستاد اجرایی بخش کودک و عروسکی دهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج (شاهرود) خاطر نشان کرد: شهرام کرمی نیز متولد سال 1351 از کرمانشاه می‌باشد و در نویسنده، کارگردان و تدریس ادبیات نمایشی تخصص دارد.

اعتماد گفت: وی کارشناسی نمایش با گرایش ادبیات‌ نمایشی از دانشکده هنر و معماری و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده هنر و معماری است.

وی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌ها حضور چشمگیری داشته است و از توسعه فکر و فرهنگ و هنر نیز غافل نبوده است، اضافه کرد: ترویج هنر متعهد از طریق هنرمندان بسیجی از اهداف این جشنواره است.

اعتماد خاطرنشان کرد: این جشنواره در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در دو سالن مجتمع ارشاد شاهرود و کانون شهید بهشتی این شهر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2249/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول