اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و دوم لیگ برتر/

کویرنوردی فولادی‌ها در کرمان / جدالی با طعم پرتغال در آبادان

خبرگزاری فارس: در هفته بیست و دوم لیگ برتر فولاد خوزستان به مصاف کویرنشینان مس می‌رود و نفت آبادان با تراکتورسازی تبریز مصاف خواهد کرد.

کویرنوردی فولادی‌ها در کرمان / جدالی با طعم پرتغال در آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، هفته بیست و دوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از بعدازظهر جمعه با برگزاری هفت دیدار برگزار می‌شود.

در یکی از دیدارهای حساس این هفته تیم فوتبال صنعت نفت آبادان میزبان تراکتورسازی تبریز در یک جدال کاملاً پرتغالی خواهد بود.

طلایی‌پوشان آبادانی که با نتایج ضعیف خود در هفته‌های اخیر و به ویژه شکست سنگین هفته قبل مقابل نفت تهران کور سوی امید خود برای بقاء در لیگ برتر را کم و کمتر کرده‌اند، در این دیدار در برابر تراکتوری قرار می‌گیرند که با قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول جزو مدعیان لیگ امسال به شمار می‌رود.

نفتی‌ها که روی کاغذ هنوز شانس بقاء در لیگ را دارند(هرچند بسیار سخت) در این دیدار خانگی چاره‌ای جز کسب پیروزی ندارد هرچند باتوجه به نتایج این تیم نباید انتظار حضور پرشور هواداران را در این بازی داشت.

به هر حال تماشاگران و حتی بازیکنان این تیم از تساوی‌های پی‌درپی بازی‌های خانگی به ستوه آمدند و در این دیدار به هر نتیجه‌ای جز مساوی می‌اندیشند.

آلفردو نیز که پس از شکست در برابر نفت تهران به شدت نیمکت خود را لرزان می‌بیند در این هفته به دلیل انجام عمل جراحی راهی کشورش شده بود و قرار است امروز به آبادان بازگردد.

در سوی دیگر تراکتورسازی تبریز قرار دارد که باتوجه به نتایج مناسب خود در رقابت‌های این فصل هم‌اکنون در جایگاه دوم جدول قرار دارد و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود.

شاگردان تونی اولیویرا در این دیدار نیز با توجه به وضعیت نفت آبادان امیدوارند عدم نتیجه‌گیری نفتی‌ها در بازی‌های خانگی همچنان ادامه داشته باشد و با کسب امتیازات این دیدار خود را در جمع بالانشیان جدول حفظ کند.

این دیدار تقابل اندیشه‌های دو سرمربی پرتغالی دو تیم است که بازی نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز را به جدالی کاملاً پرتغالی تبدیل کرده است.

دیدار رفت دو تیم در تبریز با حساب سه بر دو به سود قرمزپوشان تبریز به پایان رسید.

هم‌اکنون تراکتورسازی تبریز با 38 امتیاز در جایگاه دوم است و نفت آبادان با 14 امتیاز قعرنشین جدول رده‌بندی مسابقات در پایان هفته بیست و یکم است.

کویر نوردی فولاد

دیگر نماینده خوزستان در رقابت‌های این فصل باشگاه‌های کشور نیز در این هفته روز شنبه میهمان کویرنشینان مس کرمان خواهدبود.

تیم فولاد خوزستان که با حسین فرکی در این فصل به تیمی متحول شده تبدیل و هم‌اکنون با قرارگرفتن در جمع بالانشینان جدول یکی از مدعیان است در این دیدار بازی سختی را در برابر مس در کرمان خواهد داشت.

این تیم که از هفته نهم رقابت‌ها تاکنون شکستی را در برابر حریفان متحمل نشده است برای تداوم رکوردشکست‌ناپذیری خود باید در این هفته کویرنوردی کند.

در سوی دیگر مس کرمانی قرار دارد که در نیمه‌های راه ابراهیم قاسم‌پور سرمربی خود را برکنار و لوکا بوناچیچ کروات را جایگزین وی کرد.

لوکا که از نیم‌فصل دوم سکان هدایت مس را برعهده گرفته است به سه امتیاز این دیدار خانگی برای جدا شدن تیمش از نیمه‌های پایین جدول و بهبود جایگاه این تیم نیازی مبرم دارد.

این دیدار تقابل دو خط حمله متفاوت لیگ از لحاظ آمار و عملکرد نیز می‌باشد.

در یک سو خط حمله فولاد که با 35 گل جزو بهترین خطوط حمله تیم‌های لیگ برتر است قرار دارد و در سوی دیگر خط حمله مس که باوجود گلزنی همچون رضا عنایتی در این فصل آنچنان زهردار نبوده و با 15 گل جزو ضعیف‌ترین‌ها محسوب می‌شود.

به هر حال باید به انتظار نشست تا ببینیم اندیشه‌های حسین فرکی خواهد توانست امتیاز یا امتیازاتی از کویر برای خوزستان به ارمغان بیاورد یا اندیشه‌‌های مرد کروات مسی‌ها نتیجه را به سود کرمانی‌ها رقم می‌زند.

هم‌اکنون فولاد خوزستان با 37 امتیاز در جایگاه سوم جدول رد‌بندی قرار دارد و مس کرمان نیز با 28 امتیاز یازدهم است.

انتهای پیام/72008/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول