اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه:

شانس زیادی برای حضور در پلی‌آف لیگ برتر داریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: شانس زیادی برای حضور در پلی‌آف لیگ برتر داریم.

شانس زیادی برای حضور در پلی‌آف لیگ برتر داریم

دراگان جورجویچ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تیم والیبال شهرداری ارومیه از شانس زیادی برای حضور در پلی‌آف لیگ برتر برخوردار است.

وی در ارتباط با دیدار گذشته شهرداری ارومیه و باخت به باریج اسانس کاشان گفت: ما در کاشان خسته بودیم و شرایط مناسبی نداشتیم به همین دلیل بازی بدی به نمایش گذاشتیم.

جورجویچ افزود: با توجه به فشردگی بازی‌های لیگ برتر باید آن بازی را فراموش کنیم و فقط درباره بازی امروز که برای ما بسیار مهم است تمرکز کنیم.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه درباره دیدار امروز این تیم برابر جواهری گنبد گفت: ما در مقایسه با حریف تیم بهتری هستیم و در صورتی که بازی خود را ارائه دهیم می‌توانیم پیروزی خوبی کسب کنیم.

دراگان جورجویچ نبود تماشاگران ارومیه در بازی امروز را مشکل جدید تیم شهرداری ارومیه دانست و افزود: با توجه به محرومیت دو جلسه‌ای هواداران والیبال ارومیه، باید به نحوی با نبود تماشاگرانمان در دو بازی کنار بیاییم.

وی همچنین درباره شانس تیم والیبال شهرداری ارومیه برای حضور در پلی‌آف لیگ برتر، عنوان کرد:اگر بازی‌های مهم خود مثل بازی امروز و بازی برابر تیم‌های ورامین و سایپا را با پیروزی پشت سر بگذاریم می‌توانیم به پلی‌آف صعود کنیم.

وی ادامه داد: دیدار برابر سایپا و ورامین اهمیت ویژه‌ای برای تیم ما دارد و در صورت موفقیت در این دو بازی یکی از شانس‌های بزرگ حضور در پلی‌آف هستیم.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران از ساعت 16 امروز در سالن خالی از تماشاگر غدیر ارومیه میزبان تیم قعر جدولی جواهری گنبد است.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول