اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مسئول نمایندگی اداره نوسازی مدارس آبادان:

تعمیرات 50 درصد مدارس آبادان انجام شد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی اداره نوسازی مدارس مستقر در آبادان گفت: تعمیرات 50 درصد مدارس شهرستان آبادان در تابستان سال 91 انجام شده است.

تعمیرات 50 درصد مدارس آبادان انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، فرشاد محمدزاده ظهر امروز در نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبادان که در محل این اداره برگزار شد، با اشاره به کمبود بودجه در اجرای پروژه‌های نوسازی مدارس آبادان اظهار داشت: امسال با وجود اعتبارات اما بخش عمده‌ای از پروژه‌های عمرانی دچار مشکل شده است.

وی افزود: حجم بالای کار نوسازی مدارس شهرستان در تابستان انجام شده که این اقدامات در راستای طرح 3-3-6 اداره آموزش و پرورش بوده که در حال حاضر با توجه به بدهی پیمانکاران بخشی از کار نیمه تمام مانده است.

مسئول نمایندگی اداره نوسازی مدارس مستقر در آبادان ادامه داد: 21 پروژه در آبادان و اروندکنار در فعالیت‌های نوسازی مدارس گنجانده شده که 16 پروژه به آبادان اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اعتبارات در نظر گرفته شده برای نوسازی مدارس مستقر در شهرستان آبادان ادامه داد: برای کل مدارس شهرستان آبادان 46 میلیارد ریال در نظر گرفته شده که در حال حاضر 9 درصد از این هزینه‌ها تأمین شده است.

محمدزاده در پایان گفت: تعمیرات 50 درصد مدارس شهرستان آبادان در تابستان سال 91 انجام شده که عملیات‌های تیغه‌بندی و تغییر کاربری 19 مدرسه در مدت مشابه انجام شده است.

انتهای‌پیام/72002/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول