اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس همدان خبر داد

تجهیز تمام مدارس همدان به سیستم‌های گرمایشی استاندارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان گفت: صد در صد مدارس روستایی و شهری استان همدان به سیستم‌های گرمایشی استاندارد مجهز هستند.

تجهیز تمام مدارس همدان به سیستم‌های گرمایشی استاندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، ابراهیم امینی‌فرد پیش از ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش نهاوند اظهار داشت: توجه به مقاوم‌سازی مدارس استان همدان یکی از ضروریاتی است که نقش مهمی در تقویت زیرساخت‌های آموزشی دارد.

وی گفت: به همین منظور 510 کلاس درس در سطح استان در حال احداث است که امسال 17 میلیارد تومان برای تکمیل آنها اختصاص یافته است.

مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی استان همدان با اشاره به احداث فضای آموزشی در مکان‌ها و شهرک‌های مسکن مهر افزود: توسط مسکن و شهرسازی زمین مناسب برای احداث فضاهای آموزشی در این مکان‌ها در اختیار تجهیز و نوسازی استان قرار گرفته است و همزمان با مناسب شدن شرایط آب و هوا در استان عملیات احداث این فضاها نیز به سرعت آغاز می‌شود.

فرماندار نهاوند نیز از کسب رتبه برتر شوراهای آموزش و پرورش نهاوند بین شهرستان‌های استان در سال گذشته در شاخص‌های قبولی دانش‌آموزان و ارتباط والدین با مدارس و تلاش برای هیئت امنایی کردن فضاهای آموزشی خبر داد و گفت: تاکنون در نهاوند 9 مدرسه خاص ایجاد شده است.

مجتبی مولوی بر ضرورت افزایش میزان بار معرفتی دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: در کنار علم‌اندوزی باید به مقوله تربیت اسلامی دانش‌آموزان نیز توجه شود.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه فجر از ضرورت اجرای برنامه‌های متنوع و اثرگذار با موضوع بصیرت‌افزایی میان دانش‌آموزان خبر داد و ابراز داشت: باید در بین دانش‌آموزان با اجرای برنامه‌های شاد و نشاط‌آور روز به روز بر بار معنوی این قشر از جامعه افزود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند نیز از اجرای بیش از 30 برنامه مختلف همزمان با آغاز هفته شوراهای آموزش و پرورش خبر داد و افزود: شورای آموزش و پرورش محل مناسبی برای تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی و توسعه کمی و کیفی آموزشی در جامعه است.

علیرضا تکلو از افتتاح چهار نمازخانه در چهار مدرسه نهاوند همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد و اظهار داشت: احداث استخر شناس دانش‌آموزی که از مصوبات سفر هیئت دولت به نهاوند است با 240 میلیون تومان اعتبار تخصیصی در حال احداث است.

وی با اشاره به پذیرفته شدن بیش از 700 نفر از دانش‌آموزان متقاضی در دانشگاه‌های کشور گفت: هر ساله میزان قبولی دانش‌آموزان در مؤسسات آموزش عالی در این شهرستان صد در صد رشد داشته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند از ایجاد کلاس‌های ویژه کنکور در 14 مدرسه نهاوند خبر داد و افزود: این گونه کلاس‌ها موجب شده دانش‌آموزان با فراغ بال وارد دانشگاه‌ها شوند.

انتهای پیام/89016/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول